M-am trezit de 2 ore

…si hai sa va povestesc cum mi le-am petrecut. Si tin sa le multumesc amuzantilor, pentru ca m-au facut sa resimt pofta sa scriu pe blogul asta ca nu m-a mai amuzat de mult ceva atat de tare. Sunteti tari, pe bune.

Luati si-o piesa, voi astia vechii, ca stiti ca mie-mi place atitudinea asta de mor ca m-ati vazut cum am crescut:

Fac o paranteza intai ca sa intelegeti contextul. Vineri concert al unui artist care mie-mi place foarte mult. Organizat de fostul, ala de m-a facut pe mine sa scot toata rautatea feminina din mine ca sa-i frec viata. Asa, de amuzament. Si daca tot sunt pe-acolo pun si un umar la hip hop si la altele, ca asta-i scopul prim, de fapt. Asaaaaa. Deci fostul imi daduse interdictie dupa ce am fost la a 3-a semifinala si i-am dat moral maxim de le-a rabufnit tensiunea interioara ca popcornul si s-au certat ca pizdele pe net. Yeah, it was me there, dar cum zice Neli, „nu e un caz O.S” (bitch, pentru O.S. esti un caz de cand a luat contact prima oara cu tine, ca asa-s eu, mama ranitilor si fac psihoterapie moka cu oamenii). In fine, am reusit sa intru, ca doar nu-i concertul lui ma-sa, dar inainte m-am amuzat putin pe Fb cu un nene care a venit sa-mi zica „vii la x? sa sugi pla la tot phh”. Io am fost, dar n-a venit nimeni sa aiba atata tupeu ca pe net. Si ptr ca stiam asta m-am amuzat inainte pe net, facand public un status de genul „Ia uite cat de pizde-s astia”. Distractie, Hangover, fun – eu m-am simtit a dracului de bine ca nu mai iesisem de vreo 2 saptamani din casa, d-astea de le face omul intr-un club, rahat. Am plecat acasa, chill, am descoperit oameni faini, a fost o seara reusita.

Si ma trezesc eu acum 2 ore. Si vad ca una care ma acuza ieri ca m-am dat la barbatul ei mi-a raspuns. Deci stai asa sa conturez mai bine imaginea ca sa o prinzi in tot amuzamentul ei.

Eu oi fi flirtat sau nu cu unul, nu conteaza daca da sau nu, ca vorbim generic, asa. Deci una se da la unul si ala fuge ca pizda la femeie sa-i spuna si aia vine si se bate pe net. =)))) Cum ar fi, nici femeile nu se mai paruie intre ele se bat online acum. Hahaha, si cand te gandesti ca am avut un personaj intreg inspirat din amante. Pai murea dracului de plictiseala personajul ala, in vremurile astea.

Nu, n-am flirtat, ca mi s-a pus pata pe un nou prieten imaginar care ma enerveaza maxim si stiti ca eu cand ma enervez nu ma las pana nu-i ca mine. Si da, mi s-a pus pata, ma concentrez pe el. Mai flirtez cat sa ma incarc cu energie ca sa il vrajesc pe el. Ca Beyonce-n videoclipuri pentru Jay-z, ca ala-i basmul care-mi place mie. Si-mi place flacaul maxim, recunosc. Mult, periculos de mult si cu mindfuck-uri si cu invatat de la el si cu ma ajuta sa cresc si ce mai, sunt incantata de my new pussycat. Dar despre cum ma indragostesc eu aici in alt articol. 😀 Deci n-am flirtat decat asa, de fun. Oricum eu flirtez intr-un stil aparte mai greu de observat. Dar m-am obisnuit cu interpretarea asta proasta. Cand eu aplic cochetarie, amabilitate, caldura sufleteasca, fac ei ce fac si tot ajung la logica ca tre` sa fie ceva sexual acolo. Oameni… E de la privirea aia cu dublu sens, ca sa vad ce-are ala in cap, de care va tot spuneam eu.

Si desigur ca a venit si Mallone pe acolo, ca asta sta de paza de cate ori are ocazia sa spuna ceva contra mea. Adica, io ma astept ca omul sa aiba vreo poza de-a mea pe undeva si sa dea la tinta, ca prin filme, asa obsedat e sa ma urmareasca sa vada pe unde ma injura lumea. :))))) E fun, desi legea ar spune ca e periculos si mi-ar da si ceva daune. :))) Dar hey, am propriul meu hater personal, ca Eminem, asa, ceva trebuie sa fi facut eu bine. Bine, al meu e mai slab ca Eminem, dar aia e, nici Romania nu-i America. :))

Asa. Si pana la urma m-am plictisit sa-i las sa se desfasoare si am accelerat putin „viteza” sirului logic. Mi-am pierdut rabdarea odata cu varsta si cu tot felul de oameni asa, urmariti cand se desfasoara in toata splendoarea lor. E o prostie generala in socialul asta. Si nu ca-s oamenii prosti, doar le place sa faca pe prostii. Sunt multi isteti – gagica asta nu parea chiar proasta, chiar deloc. Dar niste reactie de mahalagioaica si niste lipsa de educatie sociala si bun simt de stai, asa, ca prostul si te uiti: „cois, asta chiar vine sa se certe cu mine ca i-a zis barba-su` ca m-am dat la el?” Probabil si cu un „tu esti cea mai superba dintre femei, aia e doar {introdu termen care sa-l faca pe el sa se simta mai barbat, pe ea mai femeie si pe tine mai proasta}, ca asa functioneaza cliseul asta. Pai bro, asta e reactie de pizda d-aia din filmele siropoase, te-a dresat femeia sa te comporti ca printul din povesti promovat de Hollywood. Da` fuq. Si aia. Cata rautate sa ai sa vii sa faci circ public, ca, pana la urma, eu sunt persoana publica, ca ti s-a dat o femeie la barba-tu`? Care erau aia de la otv care faceau asta? Salam? Cacat. Uite cum s-au simtit ei destepti si s-au facut de cacat printr-un singur comentariu. Dar nu, ei au sa considere ca ei sunt superiori, ca-s mai rai de gura mai tate, asa, si eu a sa ma amuz de cum li se umfla artificial ego-ul cu un ochi si cu celalalt am sa plang ca „sa-mi bag piciorul, ce urat evolueaza societatea si unde pnm duce asta”, ca am juma` de animal in mine si juma` de om, ca sagetatorul. Si sper ca ai prins imaginea, ca mi-ar placea tare mult sa gasesc oameni care nu citesc mot-a-mot, ci si printre randuri. Altfel micul scriitor din mine isi smulge cate o pana din aripi de cate ori cineva citeste si nu intelege. Si-o pisicuta dragalasa moare! Cititi, dracului, cum trebuie, ca d-aia scrie lumea, ca sa fie inteleasa. 🙂 Si cat sa te tot doara la basca ca lumea nu mai stie asta?

Stii ce fac eu in cazurile astea? Ii zic flacaului daca-mi place sau nu si o luam acasa sau nu. Ca asa fac oamenii mari, misto si siguri pe ei. Se bucura de placeri si merg impreuna pe drum. O femeie nu reprezinta o amenintare, pentru ca ei sunt doi prieteni impreuna. Siguranta de cuplu, ceva ce multi n-au sa simta niciodata.

Si asta e un alt subiect. Deci, ca sa fac rezumat: in 2 ore am scos ultima taranca dintr-o femeie, am gasit subiect pe care sa filozofez si am scris, naibii, in sfarsit pe blog. Fara sa scriu doar si doar ptr mine, cum faceam in ultima perioada. Ce pot sa zic, imi iubesc viata. E interesanta maxim, e misto, e cu indragosteala, cu provocari, cu jocuri d-astea de mindfuck, cu muzica frumoasa si proiecte interesante, cu arta, cu coafura noua, cu calatorii multe si e asa misto ca nu-mi vine sa cred. Munca e up, up, up, linistea e liniste, flacaul mi-e pe plac si a venit si primavara. Ma, ce dracului pot sa spun. Sa fii bad bitch-ul din viata ta nu e deloc atat de rau pe cat ziceau toti. :))

0 Răspunsuri to “M-am trezit de 2 ore”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu




Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :