Discutie intre prietenii imaginari

„Haide,Oana,fa si tu un post bun de citit pentru oamenii astia de vin si-ti dau click-uri aici.”

„Si despre ce dracu’ sa scriu?N-am facut nimic in ultimele zile decat sa stau.Sa le povestesc despre ce-am vazut cand am fumat aseara?Nu,ca dupa as arata ca un pustan care abia a descoperit tigara si povesteste entuziasmat despre cum s-a simtit oricui are rabdare sa-l asculte.Sa iau la criticat pe cineva despre ce-a mai scris?Nu ca mi se pare penibil sa ma iau de aiurea de oameni fara sa-mi fi facut nimic.Si nici ceva extraordinar de idiot n-am mai descoperit in ultimul timp.Sa mai bag ceva despre muzica?Cred ca s-au saturat saracii de cat de des aduc in atentie cuvantul asta.Sa mai bag niste sfaturi si descrieri psihologice?Si asa ca ma consider prea demagoga la faza asta si oricum nimeni nu-mi da dreptate pana cand se confrunta cu situatia fata in fata.”

„Dar am chef de scris.Mor sa scriu ceva.”

„Hai mergem pana la baie,dam cu un pic de apa pe fata,fumam o tigara si mai vedem noi ce-o sa fie.”

„Vai sa-mi bag piciorul.Ce ochi rosii am.Nici nu e de mirare ca nu-mi vin ideile.Se mai uita si ele la fata omului.”

„Nu-i nimic.Oricum azi ti-ai propus sa stai in casa si sa nu vezi pe nimeni.Cat timp eviti oglinda esti in siguranta.”

„Oare ei nu s-au plictisit de mine,asa cum ati facut-o si voi?Oare eu nu m-am plictisit de ei?”

„Nu e bine sa te gandesti la asta azi,las-o pe maine.”

„Da,dar ma streseaza cum incep toti sa-mi dea sfaturi  despre ce cred ei ca ar fi bine.Eu stiu mai bine decat ei ce e pentru mine.Si oricum va am pe voi care sa ma sprijiniti daca dau cu batul in balta.”

„Oricum nu o sa o faci.Ai prea multe calcule in minte ca sa alegi gresit.Ai prea multe situatii prin care ai trecut ca sa mai intalnesti ceva nou.Nu mai are ce sa te impresioneze sau sa te darame.”

„Da,dar situatia asta e noua,intr-un fel.M-a scos din realitate si m-a dus intr-o  visare profunda,in al carei labirint ma invart fara sa stiu pe unde sa ies.”

„Nu-i nimic,in curand iti vei gasi firul.Doar stii ca intotdeauna ai fost Ariadna proprie. Intr-un final se va face lumina si toate isi vor gasi cursul obisnuit.Rabdare iti trebuie,atat.Rabdare si sa le lasi sa se desfasoare.”

„Dar eu niciodata n-am avut rabdare si intotdeauna mi-a placut sa controlez totul,sa calculez,sa stiu dinainte ce o sa fie..”

” Ei,lasa acum,intoarce-te la comp,acolo gasesti ceva care sa-ti ia mintea de la realitate,in care sa te refulezi.Incet,sa nu aluneci.Nu uita sa eviti oglinda.Asa e cel mai bine.Lasa sa curga,ce-o fi o fi.Noi,indiferent cat de jos vei fi,te vom ajuta sa te ridici.”

2 Responses to “Discutie intre prietenii imaginari”


  1. 1 Alex`andra Martie 4, 2009 la 3:40 pm

    noroc ca`i ai si ca i`ai descoperit la timp 😉

  2. 2 d3v Noiembrie 16, 2015 la 6:09 am

    mda, se pare ca eram la joaca cu demonii mei, de fapt. :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


