Realitate

Dintotdeauna mi-am dorit sa am in jurul meu doar oameni carora sa le pot spune ”ma bucur ca te-am intalnit, esti un om frumos, corect si vertical, de la care am ce invata”. Dupa atat de multi ani, in jurul meu incep sa se adune doar oameni dintr-astia, si pe fata mea apare un zambet larg de cate ori meditez la viata mea. E un sentiment aparte, pe care nu l-am mai trait: sa fiu inconjurata de prieteni sinceri, oameni care te accepta asa cum esti, dispusi sa-ti fie prieteni neconditionat si fara vreun interes, care sa incerce sa te inteleaga fara sa se grabeasca sa te inghesuie in cutiute cu etichete pe ele, care sar sa te ajute atunci cand esti intr-un impas, care vad potentialul si calitatile din tine, nu doar defectele.

In sfarsit, pot spune ca, dupa atatia ani de lupta, viata mea s-a pus pe fagasul pe care il doream. Din pacate, ca sa se intample asta, a trebuit sa renunt la oamenii din jurul meu care erau egoisti, individuali, limitati, avizi dupa control, nesimtiti, aroganti sau imorali. Dar nu-mi pare rau, eu le-am dat toate sansele de a fi oameni, prieteni, am incercat sa ii ajut neconditionat sau le-am pus la dispozitie toate informatiile pe care le aveam, ca sa ii ajut. Eu ma simt fericita cu mine: am facut tot ce mi-a stat in putinta, deci nu e vina mea ca n-a functionat. Dar e ok, acum pot ajuta oameni care chiar merita.

Imi spunea ieri cineva ca acord prea repede incredere oamenilor. Da, le dau sansa sa fie oameni din start si retrag increderea pe masura ce o dezamagesc, putin cate putin, ca n-au ce sa-mi faca sa ma raneasca si sa nu mai fi patit asta deja, astfel incat sa stiu sa ma descurc. Cand ramane pe 0 cu creditul pe care il acord, fug cat pot de departe de omul ala. Dezamagita, da, dar nimic nu ma poate atinge, stiind ca eu am fost plina de intentii bune si el sau ea n-a stiut sa aprecieze. Si n-a stiut sa aprecieze pentru ca nu stie cum arata, deci el nu simte asta. Si am trecut de mult de varsta si experientele in care sa nu inteleg ca oamenii sunt bolnavi de rautate gratuita. Asa, pot aprecia mai bine un om care stie sa ofere bunatate gratuita si stiu eu sa ma feresc sa ajung ca ce urasc.

De aia, chiar daca uneori viata e de rahat, inca pot sa zambesc calma, sa ma uit in jurul meu si sa le spun oamenilor reali cat de mult ii apreciez si cat de datoare ma simt sa le ofer inapoi ceea ce ei mi-au oferit.

Motivationale dintr-astea, intr-adevar, insa niciodata nu au fost mai reale ca in ultimele luni, fiind puternic ancorate in concret. De aia, imi permit sa visez inalt: pentru ca atunci cand ma uit in jur, vad ca aveam dreptate in felul meu de a fi si ca intr-adevar functioneaza si sunt exact pe drumul pe care mi-am dorit dintotdeauna sa fiu. Si multumesc oamenilor care mi-au mentinut speranta vie de-a lungul timpului pentru asta.

Si scriu asta aici, ca sa stiti ca functioneaza si sa va reparati si voi propriul Univers, cei care v-ati identificat cu mine de-a lungul timpului. Inspiratia si arta de a trai frumos si liber sunt singurele lucruri care, intr-adevar, merita zbucium sufletesc in viata asta. Restul, sunt doar consecinte ale diferitelor perspective. De aia, respectul si iubirea de sine sunt tot ceea ce conteaza. Insa, oare cine esti tu si ce naiba ai nevoie de la viata? Asta, dragii mei padawani, tine de cunoasterea de sine, ca doar scrie de mii de ani pe poarta aia, acolo, cum sa iti gasesti drumul prin viata.

0 Responses to “Realitate”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


