Legaturi

I. imi spunea de halate daunazi si l-am inteles: atunci cand te apuci sa construiesti trepte lipsa in mintile oamenilor, intrebarea legitima pentru cine nu-si da seama ca aia e treapta urmatoare a unui sir logic, pe perceptia cuiva, e „Cat e halatul?”. Asa ca i-am promis ca am sa-mi spun tot tripul. Habar n-am unde am sa ma opresc cu el azi, dar pot sa-mi dau macar cateva lentile de viziune asupra lumii aici.

Daca stai de vorba cu mine, iti dai seama ca eu studiez perceptiile oamenilor sub forma grafica. Ca… Un triunghi. Tu/Eu/Omul se afla in varful unui triunghi echilateral si se uita la oameni printr-un unghi. Pe diferite nivele… Complicat de inteles si asa, nu? Asta e lentila grafica, ca sa-ti fie mai usor sa urmaresti conceptele pe care le lipesc. Am descoperit-o incercand sa-mi fie mai usor sa urmaresc realitatea, asa ca te rog sa iti imaginezi viata ca fiind formata dintr-o sfera de conexiuni. De ce sfera? Pai nu asta e forma geometrica a tuturor lucrurilor din natura? Ma rog, elipsoidala, mai mult, dar pentru ca vorbim de perceptii, deci mintea noastra, o luam ca un rotund perfect, pentru ca perfectiunea e ceea ce cauta omul. E elipsa, da’ ce trece grafic de cerc e exagerare, iar noi cautam echilibrul.

Bun, deci imagineaza-ti o sfera de conexiuni, pe stilul cauza-efect, cu „noduri”/intersectii/decizii de tipul „-„/”+”/”neutru=0”. Pentru ca asta e o alta lege naturala: totul are un negativ, un pozitiv si o zona neutra. Ok? Imagineaza-ti cu mine. Sfera asta este reprezentarea grafica a realitatii tale interioare si apropiate, iar energia care ii da forta sa existe este influenta ta. (De unde si tripul meu cu „Sunt un zeu”). Intrebare logica: daca tu vezi grafic mintea ta ca pe o sfera, universul apropiat tie la fel, omul fiind un sectio aurea a Universului mare, pentru ca se aplica legile naturale la nivel concret/imaginar/emotional, atunci si Universul mare e tot o sfera, nu? E, ma crezi sau te duci cu mintea prin chestiile logice si teoretice si ai sa observi. Stop, nu mergem in fizica cuantica, aia e o alta perceptie, mai ramai putin pe sirul meu logic. Stai sa desenez sau sa caut o imagine, ca e mai usor de inteles asa.

Dar, mai intai, sa-ti explic putin ce inseamna perceptia pentru mine si cum functioneaza in crearea iluziilor.

Eu cred ca fiecare ne uitam la acelasi lucru, doar ca ne mintim singuri. Realitatea, aia adevarata, nu aia care credem noi ca exista, e foarte ordonata. Aparentul haos se creeaza atunci cand ne uitam la ea, insa aplicam imaginatia noastra ca sa o intelegem. Prin imaginatie inteleg ceea ce se intampla atunci cand visezi: inconstientul lasa informatiile libere, insa supraeul nu le lasa sa ajunga in forma pura la nivel constient, ci le transforma, folosind elementele din jurul nostru, astfel incat sa nu vedem exact informatia. De exemplu, in vis, daca ai un sunet langa tine, supraeul are sa-l foloseasca pentru a iti da o informatie mascata. Stii la ce ma refer, nu?🙂

Well, si cand esti treaz, se intampla aceeasi chestie, doar ca mai accentuat. Si cu mai multe minciuni spuse de mintea ta. Creierul foloseste elementele cunoscute, precum ceea ce te-a invatat viata/ societatea/ stiinta/ spiritualitatea/etc ca e o anumita situatie data si te face sa actionezi conform a ceea ce tu CREZI ca este. (Imi place maxim sa folosesc spiritualitatea ca exemplu de perceptie, pentru ca acolo e cel mai usor sa descifrezi imaginatia). Ce spun eu, de fapt, e ca toti ne uitam la aceeasi realitate, insa o redam fiecare prin propria perceptie. Mai pe scurt, toti vorbim acelasi mesaj, dar fiecare pe alta „limba”, in functie de diferite variabile.

Ori, treaba asta, pentru mine, arata foarte grafic, ca sa pot sa topai mai usor printre concepte. Un concept, pentru mine, e un nod din schema aia de mai sus. E un set intreg de informatii din realitate. Daca majoritatea sirurilor logice se fac pe tipul a+b=>c, deci d, deci… w, exista oameni ca mine care folosesc a+b+c+d+…+w=>(matrice1)=>(matrice1)+(matrice2)+…+(matricen) si tot asa pana la originea ideei de inspiratie pe sfera aia. Cum poti face asta mai usor? Exista sisteme mnemonice, pe care le poti accesa si folosi. De exemplu, cand iti place un lucru, iti place pentru ca i-ai atasat la nivel inconstient niste emotii pozitive de el. Daca esti atent la ce emotii pozitive (care pleaca din niste emotii negative), atunci stii de ce majoritatea oamenilor aleg acel lucru. Insa asta tine de cat de obiectiv poti fi, cata teorie stii, cat ai experimentat in viata si cat de profund poti merge in tine cu intelegerea. Adica, cat de conectat cu latura ta instinctuala esti, dar, in acelasi timp, cat de mult ii urmaresti logica. Yeap, un fel de om vitruvian, unde perceptia instinctului e suprapusa cu cea a logicii si invers, insa te uiti in profunzime si vezi ca sunt doar 2 lentile pe care trebuie sa le aplici la fiecare nivel de intensitate emotionala. Stai ca-ti fac desenul, desi cred ca 80% si-au dat seama cam cum arata asta in imaginatie.

Ooook, asta e din geometria sacra, in 2D. Acum, imagineaza-ti asta in 3D (desparte triunghiurile spatial, ca si cum ai intinde o foaie de hartie decupata – tii minte globurile alea pe care le faceai cand erai mic, sa le agati in brad?) si ca triunghiurile alea sunt perceptii venite din partea a 2 persoane. Asa se construieste perceptia asupra unui segment de realitate. Cu cat esti mai instinctiv, incapatanat, conectat mai mult cu tine decat cu exteriorul, asa cum am fost eu, cu atat tu vezi punctul ala rosu mai aproape de ceea ce stie inconstientul tau ca e decat de ceea ce crede lumea ca e. Dar si aici e tricky.

Pentru ca tu, in mintea ta, cautand sa iti traduci realitatea, e posibil sa ti-o fi tradus prin alte perceptii, precum spiritualitatea sau stiinta sau… Avem nevoie de confirmari. Secretul e sa consideri absolut tot imaginatie si sa elimini tiparele, pentru ca sunt limite. Stii, dar nu folosesti decat elementele. Asa cum eu, de exemplu, folosesc metodele din meditatie pentru a recrea transa creativa mai usor si pentru a topai mai repede din nod de concepte in nod de concepte spre profunzimea sferei sau… si aici e chiar fascinant, spre exteriorul ei. Cat sentiment de liniste gasesti cand te opresti afara…

Bun, back, deci ce spun eu prin lentila peste lentila/caramida peste caramida/doi oameni care se intalnesc la jumatatea drumului, e felul unui om de a percepe realitatea. E o formula care se aplica in mai tot, daca e sa stai sa observi cum se construiesc perceptiile. Ca un aparat foto la care mai adaugi un obiectiv, si inca un obiectiv si tot asa, pana te duci din ce in ce mai departe cu captarea imaginii, insa la nivel mental. Iar asta se intampla doar si doar in mintea ta, pentru ca celalalt isi face alta imagine, in functie de ce vrea el sa creada, de limba lui. De aia, unii se duc pe spiritualitate, altii pe stiinta, altii pe egocentrism, altii pe flori de camp si tot asa.

Ori, ce stiu eu sa fac? m-am fatait mult prin toate tripurile astea si mi le-am ordonat. Mi-am tradus cam tot in emotii si, de-acolo, m-am dus si mai departe. O fac constant si cel mai bine o fac cand am si alti oameni care fac asta langa mine. Ca sa aflu ce e in interiorul sferei, la capatul celalalt de straturi de lentile, am nevoie ca alti oameni sa ma lase sa le folosesc pe ale lor si sa pot sa le traduc ori la nivel stiintific, ori la nivel spiritual. Din fericire, mai exista oameni care pricep ca nu e vorba de halat, ci de profundul concretului in toata treaba asta.

M-am plictisit si a venit mancarea. Am sa mai scriu, dar alta data. Pana atunci, conectati-va cu instinctul si emotiile voastre si fiti sinceri cu voi. Realitatea interioara si aia exterioara au sa arate cu totul si cu totul altfel. Poate data viitoare am sa-ti explic lentila emotiilor, ca sa iti traduci si treapta aia din scara asta pe care coboram. Lasa urcatul, ca n-ai cum urca pe trepte d-alea fara sa fii prea impresionat, pana nu inveti scara pe negativ. Nu vrei sa incepi sa intrebi de halate sau sa spui ca l-ai descoperit pe Dumnezeu, nu? (Ai sa-l descoperi, dar o sa fii baiat suficient de destept ca sa te intorci sa-ti spun ce inseamna imaginea aia si sa conectezi cu interiorul, da? Sau na, orice te face sa continui, daca esti genul care se multumeste cu minciuni.)

Si asta, sa fie acolo informatia cand incepem sa discutam cum se aplica legile exterioare in interior. (Zboara, puiule, zboara):))

0 Responses to “Legaturi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


