Saw – partea a 3-a

Asa, dupa cum ati vazut in toti anii astia de cand ma cititi ca ma duce mintea la strategii evil, ia ghiciti voi, acum, de ce am stat eu atatea luni ascunsa si de ce sunt eu in Iasi, acum, la o masa rotunda cu Generalii mei, fratii mei lupi. Si dupa cum stiti voi ca percep eu hip hop-ul si ca nu prea fac chestii aleatoriu, precum scandaluri media, cand eu sunt chill si ma doare la basca de toti oamenii care nu mai sunt in Universul meu apropiat si nici nu fac parte din Cauzele pentru care obisnuiesc sa ma zbat.

Pont: „Ai vrut muie? Hai sa ti-o iei, ca o ceri incontinuu de 2 ani! Stai linistit, ca are sa te urmareasca toata viata, asa de lunga o am. Nebuna, zici? Nu, flacau, doar cu zece pasi in fata ta, te-am jucat cum papadia mea am vrut eu, ca daca esti prost, esti, n-ai ce-i face.” :))

P.S: tare mi-ar placea sa vina toti aia care comentau pe net si erau baieti, „rap” si ei, sa vedem cum o zic fata in fata, cand nu mai sunt femeie singura, in oras strain, cu cate 15 care sar sa muste si oameni care fac scandal pe la usa sau „artisti” care vin si ma cauta.

Termin cu asta si ma duc si dupa ceilalti, ca nu-i Moldova chiar atat de proasta si nici rapul nu se simte prin bling bling aici. D-aici incepe arta si noi suntem datori sa o aparam, ca noi chiar stim sa traim hip hop-ul asta in esenta lui, nu ca toti oligofrenii care-l strica doar ca sa bage ei bani in buzunar. Si vorba aia, mie loc de tata si mama mi-a tinut atitudinea asta, ca am trait-o in perioada ei maxima, nu ca altii, invatata de pe net si din egorapul fals si mediocru al altora.

0 Responses to “Saw – partea a 3-a”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


