Una dintre cai

Untitled-1Daca ai vazut ca l-am facut, probabil te intrebi ce am vrut sa spun, stiindu-ma cat de subtil ma duc pe sensuri si cum incerc sa adun cat mai multe intr-un singur simbol. Pot sa-ti explic la toate nivelele, desigur, pentru ca el m-a chemat, nu eu pe el. Mi l-am dorit de mult, insa niciodata nu i-am simtit necesitatea mai mult si faptul ca el e, pana nu am gasit calea spre liniste.

Ti l-as traduce eu, dar mai intai mi-ar placea sa ti-l traduci tu, tie, prin tine. Eu iti arat calea mea aici, dar mai bine ti-ai pune pentru 2 zile intrebarea „Pentru mine ce simbolizeaza, facand abstractie de sensurile ei?” E o cale spre tine. O cheie, cum i-ar fi spus un psiholog axat pe psihoterapia de rezolvare a interiorului unui om, un misticist axat pe cautarea spiritualitatii perfecte, un tehnician obisnuit cu perfectiunea unei retelistici. Da, te-ai prins, am adunat in el sensurile a tot ceea ce m-a fascinat pe mine de-a lungul timpului. Iti dau toate 3 caile, tu alege-o pe cea de care ai nevoie, insa mergi prin tine. Iti recomand sa mergi pe toate 3, evitand concretul. Macar pentru o perioada.

(E ambiguu, nu? Te bag in transa creativa daca ma citesti cu mintea deschisa. Asa scriu si eu, doar, trebuie sa te conectezi pe emotia mea, cand citesti, ca sa intelegi mai bine. Si stiu ca o faci, pentru ca esti in intimitatea casei tale, curios de mine si textele mele, de simbolistica triunghiului si spiralei care tot o bag eu pe gatul oricui e dispus sa asculte, pe limba si prin conceptele lui. E simplu sa iti dau chei prin scris. Arta mea. Inevitabil, ai sa mergi mai departe pe firul logic, mai devreme sau mai tarziu, la momentul potrivit. Ai o muzica buna si un betisor parfumat aprins? Ti-ar prinde bine. Iti dau eu o melodie potrivita, si ea cheie pentru cine a avut urechi sa o auda.)

Iti arat ordinea:
1. E matematic. Elementar. Format din element cu element cu element. Simbol cu Simbol cu Simbol. Paranteze intre ele cu alte paranteze. Un tot… O suma. SUM in matematica. SUNT in latina. Eu sunt tot/9(a noua litera, a treia vocala, 9=3+3+3) insumeaza tot. 1, 1, 2, 3, 5, cand 1 este un element ce reprezinta segmentul de aur=perfectul matematic. Un sir Fibonacci reprezinta un sistem perfect. Echilibru. Un element si cu un element formeaza un al treilea element, cel de legatura intre ele: HOH, electron-neutron-proton, Yin si Yang. E polaritate, tine minte, nu dualitate.

2. E psihologic. Emotional. Emotiile sunt limbi comune pentru intreaga omenire, din toate timpurile. Pentru toate fiintele. Prin ele ne intelegem, din ele exprimam limbajul non-verbal, chimia dintre noi, fizica, biologia. „Energiile”. Emotiile sunt urmatoarea treapta a puterii asupra celorlalti, asupra ta. Nu le poti intelege pe deplin decat daca le accepti pe toate care ti le-a oferit viata. Din negativ se naste pozitiv si din pozitiv se naste negativ, in interior sau in exterior. Sunt 9 emotii de baza, care pot fi interpretate negativ si pozitiv. De care ne temem, dar pe care le dorim cand nu le avem, in varianta lor pozitiva. Accepta negativul. Fara el nu gasesti echilibrul. Cauta scarile. Una cu una cu una, elementar, apoi emotional. Cate 3, cate 3, cate 3. Amintirile raman in creier prin emotii, emotiile repetate te fac sa retraiesti momente. Poate pozitiv, de data asta. Ai controlul elementelor adunate. Eu sunt tot ceea ce sunt, cu bine si cu rau. In echilibru. EGO SUM.

3. E mistic. Filozofic. Te-ai gandit vreodata sa traduci zeii sau totemurile in atitudini, in categorii emotionale? Universul in emotii? Perfectul altora, asa cum sunt zeii. Sa le cauti logica elementara in tine, sa ii desfaci in tot, sa te descoperi in ei, sa incerci sa ii traiesti? Sa iti dai seama cine esti? Carei tipologii te potrivesti? Ce te reprezinta si, in inconstientul tau, acolo unde mostenesti informatia de la amiba incoace, sa calatoresti spre Origine, spre ce au fost stramosii tai si poate au fost inspirati de sau au inspirat pe cel care a creat imaginea zeilor? Sa cauti zeul din tine? Eu sunt Universul. Eu sunt un zeu, care isi controleaza universul interior, apropiat si indepartat. Eu am puterea asupra mintii mele si pot sa blochez sau sa atrag in ele ceea ce vreau sa existe. Sa vad. Sa insumez cu mine. Si trebuie sa constientizez si sa cred asta, ca sa functionez asa cum am fost menita sa functionez. E greu, de multe ori, vazand toti oamenii care incearca sa zmulga increderea asta din mine, insa acum am cum sa imi amintesc cine sunt ori de cate ori uit.

EGO SUM LILITH.

0 Responses to “Una dintre cai”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


