Adunate pe weekend

„Flacau, vezi ca gagica-ta se cam imprastie pe mine cand danseaza, daca nu o iei tu sa o rezolvi pana la baie, o iau eu, ca vreau sa stau dracului pe scaunul asta fara sa-i simt fundul incontinuu pe picior.” Din priviri, asa, ca na, gagica era totusi buna, exista si o parte pozitiva a fundului ei pe piciorul meu si se stie ca in situatiile neplacute, d3v cauta intotdeauna partea pozitiva, daca e binedispusa.

N-am mai fost singura mai mult de o luna de vreo… 4 ani? Bai, ce misto e. Pussycats, pussycats everywhere! Manca-i-ar mama de pustani, ca e plina gradina de d-astia mici, fara personalitate proeminenta, numai buni de studiat cat timp tac. Aberez si eu, tot singura ma intorc tot timpul acasa, da’ uite ce faina e posibilitatea de a alege orice iti tuna tie mintea. Am sa-i dau un telefon muzei de serviciu, sa ne vedem la o cafea, daca tot ne-a placut noua asa mult sa ne bem cafeaua impreuna ultima oara. Sau nu, ca mi-e super bine si asa. Vad eu maine ce chef de oameni am.

Si-am vazut un mosulet, meloman, rocker, la vreo 45 de ani, super, da’ super haios, intr-un club. Bai, cat de misto se distra omul ala si cat de frumos traia muzica si rebel, asa, non-conformist, alaturi de prietenii lui, incat m-a tinut jumatate de seara cu gura pana la urechi numai observandu-l si pana la urma n-am mai rezistat si am dansat si eu. Si nu oricum, da’ fara bere la bord, ceea ce la mine e rar, rar, rar. Si inainte de asta m-am plimbat vreo 2 ore prin ploaie, dupa alte vreo 2 ore si n-am racit si nici nu mi-a parut rau. Orasul asta e superb fara oameni in el, pe cuvant. Si-adica, pe la 3 dimineata, joi, („si-o sa-ti treaca intr-o joi”), fix inainte sa inceapa ploaia asta nenorocita care nu se mai opreste pana miercuri, cica, Cismigiul era un colt de Rai si era doar al meu, al pasarelelor, al naturii si al unui amic. Mai ceva ca Adam si Eva eram noi acolo.

Am intalnit un om cu o poveste a dracului de trista, d-aia cu dormit luni de zile pe strazi, muncit cu spume, revenit si descurcat singur prin viata. Si inca era om cu oamenii si inca zambea si nu era speriat de ceilalti si socializa frumos si cu respect si tot. 99% dintre oamenii de pe aici s-au salbaticit si au intrat intr-o monotonie d-aia de spaima fata de semeni de chiar o cred si ei. De aici si raspunsurile atat de agresive si duse la extreme. Fricosi si lasi, cam asta e descrierea generala. Caini speriati de bombe.

Pe la vara schimb orasul vreo 3 luni, teoretic, ca de ce nu, mai iau si eu o pauza de la neoamenii de pe aici, ca imi moare, dracului, increderea in omenire.

Si cam atat. Ah, I’m back in business, cu timp si chef, ca nu ma mai freaca nimeni la creier non-stop sa-mi omoare creativitatea, timpul si cheful de viata. Doar eu si pisica mea, totul e zen.

0 Responses to “Adunate pe weekend”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


