De ce e important un hosting bun?

Scriu rar advertoriale si cand o fac stiu ca ce recomand e bun sau ca motivul pentru care o fac e unul important. De data asta, vreau sa scriu despre hostingul bun, pentru ca in lunga mea experienta online m-am intalnit cu foarte multe situatii.

Hostingul asta e de 3 tipuri: shared, VPS si dedicate. Shared inseamna ca imparti cu altcineva serverul si na, de aici se nasc tot felul de probleme, avand in vedere ca uneori pot fi si cateva sute de site-uri gazduite pe un singur server. Numai imagineaza-ti ce gang bang de I.P-uri si transfer de date este pe saraca masinarie in momentul in care fiecare site dintr-asta are 100 de vizite, nu zic mai mult! Nu-l recomand decat pentru site-urile mici, care nu au trafic intens, asa um sunt cele de prezentare. Altfel, merge groaznic si te prinde vremea de facut copii din urma pana reusesti sa faci ceva pe el.

VPS inseamna cam aceeasi chestie, doar ca de data asta resursele sunt partajate pe mini-serverevirtuale cuprinse pe un server. Adica ai particica ta de RAM, particica ta de procesor etc, pe care le folosesti sau nu, dupa posibilitati, si daca nu, acolo raman, nu se atinge nimeni de ele. Am lucrat cu VPS-uri atat pentru site-uri cat si proprii, ca spatii de joaca, iar astea din urma mergeau mai bine decat calculatorul meu, ca de aia le aveam. Permit multe chestii si sunt cam cea mai convenabila solutie atunci cand nu ai bani sa fii „like a boss” si sa ai propriul server dedicat.

Dar daca site-ul tau deja atinge cateva mii de vizitatori pe zi, s-a terminat cu joaca, trebuie sa treci pe dedicat, ca sa nu le pui nervii oamenilor pe bigudiuri. E o investitie buna, imi venea sa iau clientul in brate cand imi zicea ca are server dedicat, ca zbura de cate ori aveam treaba pe el. Na, acum sunt firme si firme, ca in orice alt domeniu, mai intrebati si voi, daca sunteti in cautare.

Si pentru ca am spus ca e advertorial si, de fapt, m-am laudat cu ce stiu eu despre hosting pana acum, hai sa spun si ce recomand. Webrahost au o oferta foarte faina, de inregistrate de domenii cu reducere de 25% si cu hosting bun, promitator. De cat de important e sa ai domeniu propriu nu mai are sens sa spun, cred, ca e lamintea cucosului si eu am incredere in cititorii mei. E fain, insa, pachetul prin care le puteti cumpara pe amandoua: hosting + domeniu la preturi super mici. Incercati, ca e cam cea mai buna oferta de pe piata in momentul asta.

0 Responses to “De ce e important un hosting bun?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


