Diferente

Care e statusul situatiei? Am adunat, in jurul meu, exact oameni ca mine, cu povesti de inside de i-ar baga pe toti sub pat urgent. Despre fiecare am dovezi, printrui, rahaturi de scos de sub pres, chestii de discreditat. Dar eu am tacut, acum doar ma descarc in coltul meu de dat cu capul, pentru ca ocupata fiind cu construitul unei noi echipe si proiectele mele de la munca si dezvoltarea unei idei vechi intr-o formula noua, n-am avut timp nici sa stau sa ma gandesc cati oameni in care am crezut m-au dezamagit. Nici nu vreau sa o fac, pentru ca e deprimant.

Inca mai comenteaza oameni care pot oricand sa ma duc la politie sa fac plangere pentru sechestrare de bunuri si inca nu isi dau seama ca singura bariera intre ei si problemele grave din viata lor sunt eu. Si eu, fata buna, ii las, poate-si revin, ca nu vreau sa fiu raspunzatoare de distrugerea vietii nimanui.

Eu n-am cautat scandal cu nimeni si e simplu de vazut si simplu de inteles pentru toti cei care au trait istorii cu fiecare nume din lista aia de oameni care au sarit pe un om singur, mai ales ca stiau chestii de interior si cu 2 zile inainte discutam cu totul si cu totul altceva. Ei erau cei care veneau la mine la statusuri in care dadeam share la piese, care imi dedicau cearsafuri de text pe wall-ul lor, care inca o fac, desi eu am incheiat de mult si am si zis, sincer, de ce au sa o faca. Sunt oameni simpli, previzibili, care isi proiecteaza frustrarile proprii spre exterior, pe care i-am adus la un punct in care incep sa faca greseli ca oameni. Asta recunosc, am facut-o intentionat, pentru ca nu mi-au mai dat alta alternativa si nu sunt eu omul care sa se sperie de cativa hateri. Adica, hey, am fost head admin pe un server de cs, am vazut si mai rele, fuck them all.

A fost interesant sa observ care sunt cei care se agata de un scandal ca sa primeasca si ei 15 minute de faima si care sunt oamenii la locul lor, care isi vad de treaba. Foarte interesant. Sunt uimitor de multi oameni, acolo, care se comporta exact ca pe mahala: sa muste si ei din felia aia, chiar daca nu e a lor. Unii inca mai ling din firmituri.

Scandalul? :)) Daca lumea ma subestimeaza nu inseamna ca nu ma duce capul sau ca nu sunt a dracului de buna pe meseria mea. Ca om care stiu multe chestii din interior, pentru mine a fost ceva simplu: ridic toti ochii pe mine, iar oamenii ca mine au sa raspunda unei „chemari”. Si, asa, fac un test: ce oameni merita si ce oameni trebuie dati la o parte din viata fiecaruia? Cu ce oameni am sa reusesc sa construiesc proiectul asta? Si au venit: de la artisti mari si pana la artisti mici, de la oameni mari si pana la… Si atat, pur si simplu m-am inconjurat de oameni cu caracter, care isi doresc un mediu sigur pentru ei si arta lor, fara ca cineva sa vrea sa ii arda incontinuu. Un mediu de prieteni, exclusivist, in care cine intra e atent studiat, testat si trecut prin prisma multor oameni care au avut diferite experiente pana acum. Cream un mini-Univers al nostru, iesit din tipar, cu muzica noastra, cu felul nostru de a fi, cu dragostea noastra pentru arta, transpusa nu doar intr-un site ci si in ce construim in jurul lui la un nivel matur, profesional, civilizat, serios, de bun gust si bun simt, ca oameni si profesionisti. In felul nostru, mai ciudat, asa, pentru ca suntem toti artisti si avem STILUL nostru unic. Decizia unanima e sa demonstram prin puterea exemplului ca un stil de viata corect si absolut normal, al unor oameni care au drept hobby arta dar care o fac la un nivel profesional daca tot o fac, este o alegere buna, care, desi nu aduce un boom mediatic instant, are sa construiasca o comunitate frumoasa in timp. Hey, Curba lui Gauss e geniala, nu? Atunci hai sa o aplicam.

Nu, 15 minute de faima nu sunt stilul meu, doar am avut nevoie de ele ca sa strig oamenii ca mine si sa ii chem la mine, pentru ca m-am vazut singura intr-o haita de caini. A fost singura solutie de rezolvare a problemei, dupa 4 luni de incercari private si ignore-uri peste ignore-uri. Da, sunt om de marketing si pot si construi, pot si distruge prin ce fac. Strategia abordata acum a fost un marketing de guerilla, agresiv, pe care nu l-am folosit decat in situatii de urgenta, pentru ca mi se pare de o calitate ieftina: absolut oricine nu cunoaste teoria poate crea un boom dintr-asta mediatic. Exemplu, televiziunea romaneasca de trend. Dar daca asta cer romanii, asta dam, na.

Pentru mine, in momentul asta, toti oamenii aia sunt cantitati neglijabile, de care nu imi pasa, decat la nivel interior, pentru ca i-am considerat odata oameni importanti pentru mine, prieteni sau artisti care merita promovati si care m-au dezamagit, insa de babe, tate, avizi dupa atentie si oameni frustrati e plina tara, sunt convinsa ca am sa mai gasesc ca ei daca am sa vreau vreodata. Eu vreau liniste, vreau prieteni, vreau oameni care sa stie ce e aia contra-argumentare civilizata, vreau oameni profesionisti si care sa nu ma incurce, vreau oameni care vor ceva mai bun de la mediul din jurul lor si suficient de ambitiosi incat nu doar sa se planga, ci sa puna umarul sa repare. Vreau oameni cu care sa imi pot discuta civilizat atat actiunile, cat si filozofiile, cu care sa vorbesc aceeasi limba, care sa merite pe deplin sa te implici pentru ei, fie si cu 5 minute, cat sa dai un share sau sa-i dai un sfat. Si cred ca i-am gasit, prin testul asta.

Pentru ca noi, oamenii civilizati, nu obisnuim sa dam din gura si sa ne laudam in stanga si in dreapta cu ce facem, multi au senzatia ca sunt inca singura si ca mi-a facut mult rau scandalul asta. Absolut deloc, doar a cernut oamenii din jurul meu, pentru ca mi-am dat seama cine e om loial si cine nu, cine merita ajutorul meu si cine nu, pe cine ma pot cu adevarat baza si pe cine nu. Am urmarit atenta toate reactiile, incercand sa imi dau seama de latura psihologica a comentariului si de substraturile lui si mi-am construit in minte un carnetel alb si unul negru.

Apoi, scandalul asta mi-a adus 3 proiecte noi si faine, pentru ca pe un om nu il intereseaza ce fac eu in viata intima, cum scoteau in evidenta oamenii astia, conteaza cat de bun profesionist sunt si cat de bine pot gestiona situatii. Si daca am putut gestiona un scandal de asemenea proportii intr-un mod inteligent si cu o strategie coerenta si logica, cu urmarile asteptate, e clar ca pot gestiona si chestii mai mici si ca sunt exact ce trebuie pentru orice situatie: si cele diplomate, si cele de afaceri, si cele care implica ghiolbani si „yo mamma is so fat”. Iar in momentul in care pot prezice exact comportamentul unui om, i-l spun in fata si el tot asa reactioneaza, e clar ca sunt un fel de mini-Nostradamus in meseria mea, ceea ce e indicat sa ai langa tine, atunci cand faci afaceri. Si asa si trebuie sa fie un om care se ocupa de stabilirea strategiilor de branding si de rezolvarea problemelor, impreuna cu echipa lui, doar ca, la fel ca si in hh, si in meseria asta e plin de impostori care nu prea inteleg ce fac.

Cum reusesc sa prezic comportamentul uman? Mi-a placut a naibii de mult Psihologia, atat de mult incat citeam tratate si ma duceam sa le aplic in viata reala, sa vad cum se manifesta in diferite forme. Si da, am invatat si manipulare si tot ce e rau, insa am ca regula de baza win-win-ul si viata m-a invatat ca a da liberul arbitru unui om e cel mai important. Din pacate, si asta am studiat pe marea masa, si la scara mica si la scara mare, si acum stiu care este sansa sa apara un raspuns intr-un tipar. Nimic fancy, doar un geek care isi iubeste meseria si o practica de foarte mult timp si pe multe laturi. Ah, plus niste calcule matematice, pentru ca am fost omul care si-a pierdut copilaria facand probleme de matematica. Si da, in scandalul asta am manipulat psihologic niste oameni, recunosc, ca sa ii aduc la punctul in care sa rabufneasca. In timp, tot ceea ce au facut acum are sa se intoarca spre ei, pentru ca oamenii interesati au sa urmareasca ambele parti. SI prin puterea exemplului am sa arat ca e cum spun eu. Exemplul meu si exemplul lor, desigur, sincer. Am manipulat situatia spre o situatie sincera 100% si spre o vizibilitate maxima. Si nu-mi pare rau deloc desi as fi preferat sa nu apelez la masura asta de siguranta.

Desigur, cand nu reusesti sa intelegi ca altul a invatat mai multe decat tine sau ca altul e pur si simplu mai experimentat decat tine la ceva, ai tendinta sa reactionezi cu un comportament agresiv, insemnand violenta verbala sau fizica, pentru ca interpretezi totul prin prisma asta. Dar omul care isi stie meseria bine si face asta pentru ca o iubeste nu are sa dea niciodata un sfat pentru ca vrea sa atace, ci pentru ca vrea sa ajute ca treaba aia sa fie facuta cum trebuie, ca de aia o iubeste. Iar situatia asta este exemplul perfect.

Oricum, regula noastra este ca nu o sa facem nimic pentru ceilalti, o sa facem pentru oamenii ca noi, doar asta ne intereseaza – sa creem o comunitate de oameni ca noi. Restul am hotarat ca daca nu stiu sa fie civilizati, pur si simplu ii excludem si ne vedem de treaba mai departe. Ne facem sfera noastra care, sunt convinsa, conform teoriei si strategiei, ca are sa creasca incet-incet si ca forta si ca viibilitate si ca tot. Din pacate, atunci cand au sa-si dea seama unii ca asta e ce cauta si nu „aia”, are sa fie prea tarziu pentru ca noi ne-am inchegat deja un nucleu de oameni si de prieteni in jurul nostru. O sa fim, si noi, mai exclusivisti, asa, ca nu oricine merita ajutorul si zilele astea s-a vazut pe deplin asta.

Oricum, eu nu voiam oameni ca aia in jurul meu, deci e ok ca acum stiu adevarata lor fata. Din afara se judeca altfel decat din interior, dar interiorul reprezinta viata si timpul meu, e tot ce ma intereseaza.

Iar site-ul asta are sa fie a dracului de bun, pentru ca suntem un numar mare de profesionisti si oameni de calitate. Dupa chipul si asemanarea noastra, natural, fara sa ne fortam, pentru ca deja il iubim ca si concept si ni l-am dorit de mult timp. In fapt, site-ul este doar o cale prin care comunicam celorlalti un alt stil de viata. Viata noastra e o dovada ca se poate si asa, ca noi, asa cum am vrut dintotdeauna sa fac din viata mea de mic geek artist extravagant. Pentru ca imi iubesc arta si daca stiu sa scriu romane si sa creez Universuri pe hartie, atunci stiu si sa le creez in realitate, alaturi de oamenii potriviti. Bine ati venit in micul meu experiment: o mini-Utopie, asa cum o inteleg eu.🙂

0 Responses to “Diferente”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


