Cand n-ai un batran, sa ti-l cumperi

Contrar a ce crezi tu, eu chiar stiu sa dau rime
Le dau de cand eram mai pustoaica decat tine
Si nu ca vin eu sa iti tin acum morala,
Da’ mai treci, bro, si tu putin pe la scoala.
Si nu ca vin sa iti spun ca eu sunt foarte corecta,
Dar daca tot esti MC, vezi ca arta ta e cam absenta!
Stiu ca tu crezi ca daca ai citit pe net le stii pe toate,
Dar uita-te si tu si analizeaza-ti propriile fapte.
Cum poti sa vii sa spui ca faci hip hop mai bine decat oricine altcineva?!
Iti spun eu ca NU, pentru ca am fost acolo la-nceput si n-arata asa!
Asa ca lasa-ma sa iti arat ce am invatat atunci eu
Fiind parte din generatia educata de maestrul Deceneu*!
Lasa-ma sa iti explic de ce toba se muleaza pe ritmul inimii si viceversa
Si de ce orice faci tu acolo e parte din tot ce e gresit in Univers…
Aaaah… Iar daca tu nu poti sa vezi, nu inseamna ca NU EXISTA!
Inseamna ca unii sunt pe scena, iar altii sunt in spate, piz*a!
iar daca dublul sens exista pentru tine doar in rime,
Uita-te-n rimele astea ca sa il intelegi mai bine!
Si singurele limbi comune ale lumii sunt realitatea si ARTA.
Ti-am vorbit pana acum pe amandoua, imi arati de-acum si tu FAPTA?

0 Responses to “Cand n-ai un batran, sa ti-l cumperi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


