Busy cu viata

Am primit azi un mail in care ma tragea cineva de urechi ca nu am mai scris de ceva vreme. Recunosc vina si am si-o scuza buna pentru asta: am avut o… situatie d’aia in care erau implicati vreo 50 de hateri -aceiasi dintotdeauna, doar ca acum am reusit sa ii enervez atat de tare si sa le scot toate frustrarile la suprafata, incat s-au adunat in turma sa impunga, si vreo cateva sute de oameni care inteleg ce vrem noi sa facem aici si ca ne vedem de treaba pe ideologia noastra, acolo, profi, unitate, chill etc. Si eu a trebuit sa gestionez, impreuna cu baietii, ca na, daca o lasi nerezolvata si nu bagi in seama, se tot duce, cum s-a intamplat si pana acum. Si daca nu spui macar salut celor care te incurajeaza, dupa aia spun ca ai ceva cu ei si ca haterii au dreptate, nicidecum ca e posibil sa nu ai nici un fel de timp. Dar au iesit multe chestii faine din asta, prietenii, conexiuni, poate viitoare colaborari si colaborari sigure. E bine.

Funny: unul vine si ma face nesimtita ca nu l-am promovat naiba stie cand. Ii zic „Pai tu vrei promovat pe site cand nici nu ai intrat pe pagina echipei ca sa vezi cum se promoveaza?! Eu nu ma ocup de promovare la SSS, ca sunt project manager, tre’ sa vorbesti cu colegii mei de pe content, nu ne bagam unii peste treaba altora”, la care el raspunde „nu stiu eu ce e aia project manager”… Ok… Am mai auzit vreo 2 care se plangeau de promovare, oare ei tot asa..?

Hai sa ma laud cu prietenul meu care s-a enervat si le-a zis-o si el, pe limba lui de MC, ca stau de aseara cu el in casti, desi el doarme dincolo, in camera de relax (cea de langa studio, ca de ce nu ti-ai face o camera numita „studio” cand tot ti-ai facut label si ai cum sa o mobilezi adecvat). Mai vine din cand in cand la mine sa ma intrebe daca nu mi-e somn. :))

Mi-e, ca nu-s robot, da’ there’s no rest for the wicked, ca daca e sa mananci, dormi, faci tot ce iti cere organismul, fara sa-l obligi sa mai faca si el un compromis, ceva, nu mai ai timp sa construiesti nimic. Bine, voi sa nu faceti chiar ca mine, ca eu stiti ca duc totul la extrem cand vine vorba de munca, pentru ca mi-o iubesc maxim, da’ vedeti ca nu e foarte sanatos, adica oameni mor din cauza asta, oke? Ca e stresant in draci pentru psihic si fizic, ca na, trebuie sa iti mai lasi si stimulii nervosi sa se relaxeze, fie ca primesc factori stresori negativi sau pozitivi. Tot stres se cheama si ala in care razi, da?😛

Gata cu bla-bla-ul, hai sa ma laud cu flacaul. Mine!😀

Wah, wah, nu pot sa ma abtin: asa suna muzica mintii mele atunci cand ar fi sa descriu situatiile melodic. Doar cine sa poata sa aiba aceleasi ganduri ca mine si sa le reproduca muzical daca nu prietenul meu? De aia suntem impreuna si dupa un sfert de an, ca great minds think alike. :)) Glumesc si eu, da’ auziti instrumentalul, da? Aia chiar e piesa mea de suflet. Una dintre ele, ok…

1 Response to “Busy cu viata”


  1. 1 fara nume Februarie 12, 2015 la 10:23 am

    workaholica


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


