Ma, fir-ati voi!

Ca nu mai pot sa tin in mine si am sa dau aici, asa, ca e coltul meu de dat cu capul si pe cuvant ca mi-a ajuns, ca nu exista zi in care sa nu ma afecteze ceva de la astia doi. O zi, bai, o zi. Da’ eu am timp sa ma streseze si sa ma oboseasca ei, la cat muncesc si la cate fac eu? Si decat sa planga mama, mai bine plange ma-sa, nu? Fir-ati voi de copii idioti.

Pai ba, ratat, unde mortii si ranitii ti-am profitat eu de tine, ma distrus? Ca tu job din parti, n-ai fost capabil sa ajuti nici cu o paine cat ai stat 4 luni la mine. Ca m-am mutat in cocina aia din Ferentari unde stai si n-ai nici geamuri abia dupa o luna dupa ce ai insistat zi de zi si-ti ziceam ca „Nu, ca eu vreau sa fiu independenta, nu vreau sa depind de tine si sa ajung la mana ta, mergi si lucreaza tu sau lasa-ma in pace”, ca eu insistam ca nu mai pot tine singura cheltuielile pentru 2, ca pentru mine singura puteam, si ai gasit tu repede solutia (De ce sa se duca 1000 ron pe chirie cand se pot duce pe burta ta, nu?) si ti-am hait si mutat si facut ordine ca tu n-ai fost capabil sa nimic pana atunci, de aveai paianjeni in oale si gandaci in perne. Ai stat fara geam 3 luni, pana ti-am luat eu un ceolofan sa-ti pui in cacatul ala de geam ca iti batea vantul si-ti ningea in casa. Ai mancat mancare muncita de mine si de mama mea si acum esti barbat si spui in stanga si in dreapta ca am profitat? Si cand iti spuneam ca nu mai fac fata cu cheltuielile si stateam si te rugam sa te duci la munca, tu ziceai ca „vai, am eveniment”. Si veneai cu fix 50 ron acasa, pe cate o luna de eveniment, daca(!) isi faceau mila de tine altii sa ti-i lase. Ca nu mai poti de bling bling si tu esti muritor de foame, in pana mea.

Pai bai, idiot, care nici sa scrii corect nu esti capabil, o singura data ti-am cerut ajutorul in cacatul asta de domeniu in care lucram, pentru ca nu cunosteam eu omul, si ai zis „Ah, el face orice pentru bani”, si atunci te-ai dus la om si cand ti-a zis „300”, tu ai zis „Cere-le 400, ca au buget de 500”, ca sa te pui tu bine cu el. ATAT! In mortii si ranitii. Cu ce plm m-ai ajutat? Ca singura data cand ti-am zis „Ma, nu mai pot sa ma descurc luna asta de bani, ca am de facut cacatul asta la site” si m-am lasat in baza ta, am murit amandoi de foame doua zile.

Care e atarnatorul, cois, aici, ca tu n-ai nici un job si din rahatul ala de eveniment faci fix pla bani? Care e atarnatorul cand, in alea 3 luni cat m-am mutat la tine, dupa 4 luni de stat amandoi la mine, fara sa contribui cu nici un ban, m-ai dat de 5 ori afara din casa? Si care ai ridicat de 2 ori mana sa dai in mine, noroc ca-s eu fata isteata si m-am ferit, si-ai dat ca prostul cu capul de usa? Ca nici sa dai intr-o femeie nu poti, dobitoc mic ce esti tu, te bate dracului usa.

Si care-i curva, cois, aici, cand tu, IN RELATIE, te duceai sa ti-o tragi cu altele? Sau cand lasam eu capul in jos prin cluburi in fata cunoscutilor ca tu erai pe la baie si o calareai pe alta? Eu tot ce am facut a fost sa pun stop unei relatii care ma termina psihic si dupa O LUNA sa intru in alta, da?

Care e atarnatorul cand tu, cand ti-am cerut 2 zile de pauza ca cedam fizic de la munca si stres si ca nu aveam bani sa ma duc naibii undeva si-s singura in oras nou, n-are cine naibii sa ma ajute, ca ii cheltuisem pe tine si pe scarba cealalta pe ultimii si nu mai aveam, dracului, putere sa muncesc sa fac altii, ai inceput sa faci ca toti dracii si sa-mi zici ca de ce nu vreau sa fiu cu tine, ca „ori suntem in relatie cu tine ori plec”, ca-n lumea ta de curva morala ti se parea normal sa ceri schimbul asta?

Asta dupa ce ti-am zis „Nu sta si ma dadaci, mergi si te distreaza, ca ma descurc eu singura, vad eu cum” si dimineata ai venit dupa ce, ca ultima curva, ai schimbat 3 intr-o noapte prin bai si aveai intalnire cu alta la ora 5? Si pana atunci „trebuie sa pleci”? Doua zile, cois, doua zile n-ai fost capabil sa imi dai liniste, nici cand eram aproape sa intru in spital! In toate astea 7 luni! Si m-a ajutat copchilul ala, sa-mi tin 2 zile lucrurile, pana imi pun in ordine macar fizicul ca sa-mi revin, pana ti-ai bagat tu coada si l-ai intors impotriva mea? Si am ramas dracului singura si fara bani si fara putere sa-i fac si cu 2 pisici dupa mine si 10 bagaje, intr-un oras necunoscut? Noroc ca omul ala care-l suspectai tu si mi-l boscorodeai incontinuu si te certai cu mine in fiecare zi de cate ori ma vedeai ca ma ajuta, m-a ajutat si de data asta, neconditionat?

Pai pana atunci nu eram atarnatoare, cois? Am fost atarnatoare doar dupa ce nu ti-am mai platit mancarea si nu te-am mai ajutat si am ales sa ies dracului din cacatul ala de depresie in care m-ai bagat?

Pai tu crezi ca lumea e proasta si nu-si da seama ca tot ce faci sunt actiunile unui barbat gelos, caruia i s-a dovedit ca n-a fost capabil sa aiba grija de femeia de care altul e bucuros sa aiba grija si poate sa o faca fericita? Un copil, flacau, un copil fata de tine e de 10 ori mai bun decat tine intr-o relatie. Stie sa respecte omul de langa el, nu dupa 10-15 ore de munca sa-i faca scandal, cand tu stai toata ziua cu mana pe pla pe Facebook, ca de ce nu face curat. Stie sa spuna o vorba buna omului si stie ca tre’ sa se intretina singur, nu sa stea ca o lepra pe banii femeii sau ai matusii.

Ma stii ca-s fata buna si ca n-am suflet sa dau inapoi si profiti, nu? Ai vazut ca stau eu si ma frustrez si plang singura in coltul meu cand un om ma calca in picioare si ce-ai zis: „Las’ ca-i proasta si pot eu sa fac pe victima ei in fata celorlalti, ca n-are sa zica nimic”. Nu, flacau, EU am fost victima ta 7 luni, nu tu a mea. Si slava Sfintei Papadii ca m-am abtinut cand ai zis ca „Hai sa luam casa aia care vrei tu sa ti-o iei impreuna”, ca in veci nu mai scapam de tine. Am simtit eu ca nu-i a buna, ca proasta nu eram nici eu, vedeam cat de lepra esti si manipulator, doar am cazut in pacatul femeilor indragostite: am sperat ca prin dragoste si caldura sufleteasca ai sa te schimbi. Pla, tiganul tot tigan ramane. Ca n-ai fost capabil nici sa iti aperi prietena cand prietenul tau ma porcaia pe Facebook-ul lui.

E ultimul avertisment asta: daca mai aud fie si o singura vorba urata si neadevarata despre mine, de la tine, de la cei din jurul tau sau de la altii, despre faza asta, pe cuvant ca trec la planul B. Si stii si tu ca nu-s proasta si intotdeauna imi iau masuri de siguranta. Nu? Si eu ma joc frumos, idiotel, ma joc ca oamenii mari: tii minte executorii aia, ca esti atat de sarac si lipitoare incat nici 2000 RON n-ai fost capabil sa faci rost in 3 ani, da’ voiai sa ii platim impreuna? Valabil si pentru prietenul tau, ala de te da afara de la site-ul la care esti cum te-au mai dat si altii de insuportabil si plin de tine si om de cacat ce esti, daca mai comenteaza, ca si pe ala stiu cum sa-i distrug viata daca e nevoie si ma obligati.

Ia sa te vad cat esti de destept acum: cum ti-ai trimis cainii spre mine, trage-i inapoi acum, ca ti se freaca viata daca nu. Sa vedem, mai esti asa destept? Si nu ma lua cu „Eu n-am zis nimic” ca MINCIUNA PRIN OMISIUNE E TOT MINCIUNA!” Si cum stateai tu simpatic si vedeai ca ma face lumea curva prin discutii din cauza ta si apareai tu tot lingusitor cu „Nu ma implicati”. Da’ sa zici „Stai, ba, ca nu e chiar asa!” n-ai fost capabil, nu? Zi-le azi, ca maine am altceva de postat. E ALEGEREA TA. Eu joc sah si-ti astept mutarea. Tot o astept de o luna, da’ vad ca nu faci nimic, tu te distrezi in timp ce-mi freaca astia mie creierii. Lasa ca te oblig eu, np. Maine una, poimaine alta, pana te misti dracului odata si spui ADEVARUL. Public, sa vada toti.

Si celalalt, unde plm am atarnat eu ma ratat de tine? Ca tii minte cand veneai la noi si mancai ca n-aveai ce manca acasa? De unde plm crezi tu ca era mancarea aia? Sau cand iti dadeam jumatate din tutunul meu? Sau cand iti luam beri pe unde mergeam? Sau cand frecai bani care ti-i dadeam sa faci chestii si eu spuneam „Lasa asa?”

Sau cand mi-ai spus „Tu esti omul care m-a pus pe afis cu..?” Sau cand TU ai venit la mine sa te ajut si eu am spus „Ok”? Aaaaa, ca te-am pus la munca ca sa te ajut? Ca ti-am spus ca tre’ sa-ti faci treaba de artist? Vai, cois, ma scuzi ca am indraznit. Ce plm vina am eu ca tu nu intelegi ce cacat are de facut un artist? Ca eu nu ti-am spus niciodata sa „faci asa” sau sa „faci asa”, eu doar te-am sfatuit cum sa faci ca sa pici tu mai bine, ca imagine, ca in dracii dracilor, muncesc de 8 ani in cacatul asta de Publicitate si ascult muzica in mod constient de cand tu nici nu erai nascut, in pana mea, serviciile ca ale mele costa sute de euro pe luna, fmm, si eu ti le dadeam moka. Da’ ai fost tu prost sa iti dai seama. Sau un cacat necunoscator care nu stie cum sta treaba in muzica asta nenorocita.

Pai normal, cois, ca te-am pus sa faci treaba ta, ca uite exact de aia: ce-ar fi fost sa fi muncit eu tot si tu dupa ce ma despart de ala care ai vazut cu ochii tai ce imi face, sa fi dat si tu in mine?

Care plm e atarnatorul, cois, cand te ajut cu tot ce am si pot si tu, la 2 zile dupa ce ma cert cu ala si te-am rugat sa ma ajuti sa-mi tin si eu cacaturi de lucruri, ca plm, e schimb pe schimb, reciprocitate, vorba aia, incepi sa zbieri la mine ca istericul? Pai tu crezi ca lumea din industria asta nu vede cum m-ai ars, ma? Crezi ca uita? Las’ ca daca uita am eu grija sa le atrag atentia, ca vad ca ma mananci de fund mai rau ca un pechinez.

Si tu prost, tu nu vezi ca el n-are tupeul sa zica nimic ca stie ce-mi poate pielea si ce urmeaza daca ma calca prea mult pe coada si va foloseste pe voi drept unelte sa dati in mine? Sa-ti arat cum ma lua cu lugu-lugu dimineata sa ma calmez ca stie ce-l asteapta? Poate daca ai noroc si nu se misca azi ai sa vezi maine, ca aia e urmatoarea mea mutare si o si anunt dinainte. Chiar atat de chiori sunteti? La ce plm ii purtati voi razboiul lui? Voi n-aveti creier singuri? Va manipuleaza si va foloseste ca pe ultimii looseri, idioti mici. Ziceti merci ca nu iau mot-a-mot situatia si o gandesc si stiu ce-i poate pielea, ca l-am mai vazut facand asta, si nu iau totul personal. Inca.

Pe cuvantul meu ca aici mi-a fost limita, ca vad ca voi nu stiti de bun simt si traiti in realitati imaginare: am pentru fiecare dintre voi un plan B ca sa va ard. Nu vreau, ca sunt 10 clase peste voi, si d-aia va tot dau avertismente, ca spre deosebire de voi eu am mila si nu vreau sa va distrug viata, da’ va jucati cu cineva din liga mare, nu cu colegii vostri de Ferentari, de-acolo. Valabil si pentru tine: vezi-ti de cariera ta acolo si scuteste-ma, ca daca tu ai refuzat sa vezi cine sunt si cat de sus sunt eu ca om fata de tine, din toate punctele de vedere, nu inseamna ca iti permit sa arunci tu cu vorbe de cacat in mine, ca nu stau eu sa ma calce in picioare doi ratati care n-au fost capabili nici macar 12 clase sa termine sau sa-si vada de treaba lor. Sau macar sa vada, in plm, cat de mult i-am ajutat si cat de mult am tras pentru ei, cand ei n-au dat NIMIC la schimb. In singurele dati cand v-am cerut ajutorul, m-ati ars. Si asta e realitatea aia care poate fi dovedita, nu aia imaginara din capul vostru, de incercati sa va faceti marketing voi cu ea. Eu am extrase de cont, am oameni, am FAPTE de partea mea. Si v-am promis ca le scot de la naftalina daca nu va linistiti.

Si am sa scot si actiuni de la naftalina, cat de curand, ca, pana la urma, am ce si doar n-am sa stau sa-mi iau suturi de la niste oameni de teapa voastra, sa-mi fie mie rau.

Astia cu capul pe umeri stiu cat ajut eu pe altii si ca niciodata n-am facut ceva cu intentie rea sau nu m-am razbunat pe cineva. Da’ la cate frustrari am adunat eu pe oamenii de cacat din viata mea, pana acum, cred ca voi doi ati merita din plin sa le descarc pe voi, ca nu stiti de respect, voi stiti de frica. Ca niste javre d-alea ordinare si imature, care abia asteapta sa muste de picior omul care i-a hranit. Si nu e vina mea ca m-ati subestimat, ca aveati toate dovezile sa vedeti cam cat ma duce capul. Pai ce plm, eu nu tre’ sa fac pace cu mine?

Ah, si sa nu uit de toti desteptii care vin cu „Vai, Oana, numai scandal stii sa faci”. Pai mai, copii, pe voi va duce capul sa vedeti de unde incepe totul? Sa vedeti ca eu imi vad linistita de treaba si astia dau in mine incontinuu cu vorbe din Decembrie? Ca eu sunt numai „Hai sa facem lumea un loc mai bun” pe Facebook si ei vin si ma vaneaza pe la articolele mele si incep sa ma faca in toate felurile? Pe Fb meu, al lor, al site-ului, prin grupuri, prin realitate? Ca mai au putin si zici ca mi-s fani. Ii gasesc, dracului, prin fata blocului, strigand cacaturi pe la geam, acusi, in ritmul asta.

Pai daca nu va duce capul, taceti, in plm, si voi din gura. Ce rahat de treaba aveti voi in cearta asta? Chiar n-aveti altceva mai bun de facut in viata voastra decat sa-mi spuneti voi, oameni care n-am nici o treaba cu voi si v-am vorbit intotdeauna frumos, mie, agresiv, asa, ca „Vai, tu numai cearta stii?” Pai cine plm se cearta, ma, aici? Sunteti siguri, siguri ca nu voi va certati cu mine si ca eu ma cert?

Ia, fiti si voi copii destepti si analizati putin situatia. Ca nu sunt eu prima arsa de idiotul ala. Si va recomand si voua sa invatati din asta, ca are sa va arda si pe voi, cat de curand. A fost el monument de onestitate pana acum si nu stiu eu? Eu doar am curajul sa iau atitudine. Vreti sa va dau o lista de oameni pe care lepra aia i-a ars? Sa va spuna si ei povesti d-astea? Sau sa incep eu sa le public, sub anonimat? Si cum pnm vedeti ca numai eu ma cert si pe ei nu? Cat de incuiati sa fiti? Mergeti, cois, la ei si le faceti morala, ca uite ca din 3 postari, doua-s despre mine. Pe ei nu-i vedeti?

Ziceti merci ca iau eu atitudine si vreau sa elimin sugatorile astea din industrie, ca voi, desi stiti, va faceti ca uitati, ca aveti zero balls sa o faceti. Lasilor si ignorantilor si tatelor si lingailor, ca nu v-ati vedea de treaba voastra, acolo, deloc.

0 Responses to “Ma, fir-ati voi!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


