Cum ar trebui sa fie…

S: :)))))))))))
Bai eu n am nici o urma macar de indoiala ca tu poti fi absolut orice.
crede ma am citit si carti si am vb cu sute de oameni ca s obsedata de a vb cu lumea care mai de care mai bizara

d3v: merci :))

S: dar. rar m a lovit asa peste ochi ceva mai rau ca blogul tau
eram gen :)) nu cred ca exista asa ceva

d3v: am avut mult struggle si foarte divers. si-s multi oameni si povesti la un loc. si am vrut sa invat din tot cate ceva. cred. cel putin asta am vazut eu. da’ si tu poti fi orice. iar am vazut asta: oricine poate fi orice. eu sunt un esantion. trebuie doar sa invete si sa exerseze pana intra in reflex. sau sa-si aduca aminte, pentru ca exista supraeu colectiv si cineva inainte deja a invatat asta. da’ acum ma duc prea tare pe buddhism si nu mai pare chiar logic. desi e.

S: si nu era ca ai vrea sa pretinzi ca sa fii altceva. ca ce scriai efectiv. ci autenticitatea . persoana ce gandeste/ ce nu traieste degeaba ce mai e si femeie puterea aia ce reiesea de acolo
orele/zilele gandite si concluziile
da. bineinteles ca oricine poate fi orice
dar. :)) mai nimeni n are tupeul sa fie oricine si orice si sa arate asta lumii
cu SINCERITATE

d3v: pai fricile sunt singurele limite in calea evolutiei noastre ca persoane, societate si tot.

S:eu tot cred ca barbatii aia imbecili ce i-ai cunoscut tremurau deep down de mureau langa tine
ca ii frustrai ingrozitor
prin felul tau de a fi

d3v: ma coboram eu la nivelul lor :))
ca sa nu se mai simta nu stiu cum.

S: yes. stiu si asta :))
foarte urat din partea ta!
ia sa nu mai faci asta :))

d3v: da, dar m-a ajutat sa invat si sa ajung in punctul asta.

S: oamenii nu apreciaza superioritatea decat daca nu s ei la randul lor superiori
d3v: de facut nu o mai fac, clar :))
nici nu pot sa fiu proasta si needucata doar ca sa nu se simta ei prosti si needucati. :))
ca dupa au senzatia ca sunt mai destepti.

S: da. dar daca asta i realitatea?
nu mai tre sa fie vorba ca esti femeie
ci om

d3v: pai da

S:oamenii inteligenti merita sa fie langa oameni ca ei
caci porcii te coboara la nivelul lor

d3v: ce pot eu sa le fac daca in loc sa stea sa citeasca si sa munceasca la ei, au preferat sa o frece la rece?

S: ca majoritatea :))

d3v:eu n-am facut asta, asa ca prefer sa ma simt singura si neinteleasa, in lumea mintii mele, decat sa mai cobor la simplitatea si limitele lor. nu-mi plac limitele, nu mi-au placut niciodata.

S: dar esti inteleasa eu te inteleg :)) si nu i ca s femeie
d3v: si asta e discutie de pus pe blog :))

S: si s convinsa ca si orice ENTP, intj
este normal sa vrei mai mult de la viata, sa cauti intelesuri sa vrei sa fii fericita sa nu urmezi turba sa nu ti accepti limitarile propriului sex
asta ar trebui sa faca orice minte sanatoasa
Poti sa o pui :)) eu o sa fiu sub anonimat desi…

E o alta autoare din blogosfera romaneasca ce a frapat prin spiritul liber. Noi disuctam, ca femeile care gandesc ca si cum nu ar exista o „cutie”. Despre mine, despre ea, despre oameni, societate si tot. Pe bune ca, uneori, simplul fapt ca o persoana te intelege e tot ce ai nevoie.

1 Response to “Cum ar trebui sa fie…”



  1. 1 Cu chef | Trackback pe Ianuarie 4, 2015 la 12:38 am

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


