Cum ar trebui sa fie…3

S:

Foarte bun articolul la care ai dat share  Thanks.

D3v:

😀

S:

I-am dat reshare ca sa vada si alti tipi ce ii cunosc si stiu ca s inca baietasi

D3v:

:))

S:

asta e. nu s unii baieti rai, dar inca s in stadiul ala de score, sau inca beau de rup si se plang de ce femei au langa ei desi tot ei le aleg.

D3v:

yes, i know

S:

Muhaha si articolul cu relatiile e atat de adevarat. ce ne mai place sa fim ‘mintiti’ . Stiam pe o tipa ce mi zicea’ eu si prietenul meu nu ne certam niciodata! eu cred ca o relatie reusita asa se traduce

la care eu’ eu ma cert cu al meu de mai sa ne omoram. des.

D3v:

si totusi stati impreuna

nici n-ai cum sa nu te certi si sa construiesti, ca-s pareri diferite & co

S:

  1. pentru ca ne certam caci avem pareri uneori diferite fata de ceva. sunt certuri normale

da exact

dar se promoveaza ideea aia ca nu se cearta lumea ever. si e totul roz pana la refuz

totusi sunt 2 oameni acolo ce au bagaje emotionale si experiente si se schimba mereu. logic ca se cearta/discuta/se schimba

atata timp cat nu se ajunge la batai,injuraturi ,manipulari emotionale si alte chestii grave. e ok

D3v:

yeap, it is. normal as shit.

S:

Shhh, kids don t know it :))) de aia nici nu discuta in relatiile lor. si se mira vai m a inselat, vai ce s a schimbat, vai ce dracu a patit?

:))))

D3v:

pai de unde sa stie daca experienta zero, daca o au n-au invatat nimic sau sunt super indoctrinati cu ce vad la tv si nu stiu sa se multumeasca cu ce au?

S:

:)))) sa citeasca o carte! acolo ti se explica multe

eu stiam din carti chestii ce parintii mei nu le stiau ca mic copil chiar

despre oameni zic

D3v:

„carti, te fac neprost!” :))

S:

:)))) cartile is boring. ce esti tocilar ma? tu femeie citesti carti? plictisitoare ce esti!

D3v:

„Vii si faci pe desteapta cu mine?” „n-am nevoie de carti, am scoala vietii!” :))

S:

:))))))))))))

peste din astia n am dat.

urasc golanasii. taica miu e golanas. desi e golanas ce citeste de rupe

D3v:

am dat eu. te frustreaza maxim :))

S:

:))) asa pare. gen iti vine sa ii futi o tigaie in cap

D3v:

pai e o piesa: „ultimul golan inteligent”. n-ai nevoie sa fii prost sa fii golan, poti fi golan si cu o cultura si o imagine de ansamblu mai complexa decat „oamenii e rai, hai sa ii ardem pe toti”

S:

a nu. adica. nu pot sa explic. taica miu citeste , a citit foarte mult. mi a recomandat carti si emisiuni educative , ma uitam si cu el cand eram mica. dar nu aplica lui ce citeste

ci doar se foloseste de ce stie sa manipuleze pe altii :))

in scop distractiv. nu folositor. nu stie sa si foloseasca de multe ori cunostintele pt binele lui

„golanas educativ sunt eu :)))

ce pot sa vb in jargon si sa injur ca tampita si fac scandal si intimidez

dar stiu de ce fac asta. si cum sa mi joc cartile

ca imediat dupa sa fiu o lady educata si sa vb despre vreo carte sau un pictor

*golanas educat

dar asta doar pt ca am observat ‘lipsurile celor din jurul meu. si am luat doar ce aveam eu nevoie sa invat de la ei.

taica miu intimideaza maxim pe foarte multi oameni. dar dupa nu stie ce sa mai faca. Eu daca intimidez o fac cu un scop precis de a obtine ceva

0 Responses to “Cum ar trebui sa fie…3”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


