Cum ar trebui sa fie 2…

D3v:
teoretizare…. eu ii spun restrangere in categorie :)) adunat informatii si grupat in categorii. sunt mai robotica in termenii si imaginile din minte decat prietenul tau

S:
:))) si el este
dar vb rar
lol
dar inainte sa ne cuplam sau sa credem ca ne placem macar
ii ziceam eu de niste comportamente umane fara logica
el zambea si era
gen
„poate are logica pt ei. dar nu le vezi inca perspectiva”
si tacea el
si eu eram. ‘ fuck it. nu m am gandit la asta
aveam discutii de genu :))))
de aia credea lumea ca noi nu ne placem si n-avem nici o legatura si ne plictisim reciproc

D3v:
„talking about the universe and where we float in it”

S:
mda. gen pana la 6 dimineata
si restu se uitau la noi si mi ziceau mie
‘nu mai plictisi baiatu
si el la aia’ nu ma plictisesc
eu’ vezi? nu se plictiseste
si eu continuam :))
el de fapt tacea si era fascinat gen omg cineva gandeste
analieaza treburi

D3v:
ei nu realizeaza ca 2 oameni care sunt unul ptr altul au un limbaj doar al lor, nu mai e nevoie de cuvinte tot timpul…

S:
analizeaza
yeah..
sau nu tre’ sa vb nimicuri
ci vb idei
nu oameni .barfe
mie nu mi a placut niciodata sa barfesc
in schimb am disecat toti oamenii de langa mine
raportandu-i la diverse comportamente

D3v:
pai nu asa si trebuie sa fie?

S:
:))) nu
pt toti oamenii personalitatile noastre sunt psihopate

Yeah, great… Ma bucur ca nu-s singura, macar. :))

0 Responses to “Cum ar trebui sa fie 2…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


