Ai mei

Fac pace cu ai mei si le transmit iubirea de viata
Sperand ca n-au uitat de mine in drumul lor de azi dimineata.
Vocii de pe umar ii spun durerea, iar celei din telefon ii povestesc iubirea.
Asa si trebuie: mama sa fie bine, iar tata sa ma protejeze in calea mea.

Poate ca n-a murit degeaba, in chin, atunci. Mai stii? Poate-a murit ca sa
Traiasca prin mine, pentru ca prin el n-a putut sa isi traiasca dorinta
De a abandona lupta cu constiinta.
Dupa 30 de ani pot spune ca l-am iubit si fara el nu as fi vazut Realitatea.

Asa ca ii multumesc si-as vrea sa transmit vocii din telefon ca si El a iubit-o,
Doar ca nu a avut capacitatea sa ii arate de ce Fiinta lui
E mai importanta decat ea.

0 Responses to “Ai mei”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


