Fuck you all!

Eu n-am simtit ura pana acum. Dezamagire, da. Revolta, da. Neputinta, da. Insa niciodata n-am putut sa urasc pe bune pe cineva, sa vad doar negru in fata ochilor, sa nu mai suport oamenii si sa nu mai cred in partea lor buna. Asa am fost eu, mai fraiera, crezand ca undeva, acolo, sub rautatile lor, se ascunde de fapt un suflet gingas ca un ghiocel si o bunatate enorma, care nu sunt lasate sa iasa afara din frica. Vezi tu, credeam ca toti sunt ca mine, asa, doar copii speriati de lumea exterioara, care in mediul potrivit lasa sa iasa la iveala partea lor buna.

Pe dracu’! Oamenii, in marea lor majoritate, sunt niste lepre ordinare si niste idioti notorii. Niste dobitoci egoisti care nu-s capabili sa vada mai incolo de autosuficienta si felia lor de paine. Niste uga-buga tembeli care se cred cei mai destepti dintr-un grup doar pentru ca in uga-bugalitatea lor tembela si-au gasit cate un rahat de care sa se agate ca sa se valideze. Cum Sfanta Papadie poti sa te simti mare rahat ca ai facut o branza, cand tu n-ai fost capabil sa pretuiesti nici ce iubesti? La dracu’, animalele sunt capabile sa faca asta, tu te-ai cacat pe ea iubire. Si prin iubire ma refer la orice iubesc oamenii: munca, familia, linistea, ceva-ul ala care nu mai e capabil de mult sa ne faca sa zambim cand ne gandim la el, da’ care ne batem cu pumnul in piept ca „Eu iubesc!” Sa mori tu ca asta e iubire?!

Azi dimineata am adormit cu o ura enorma pe care nu o puteam controla si care imi punea stapanire pe suflet. Simteam cum imi acopera privirea, asa ca am inchis ochii, sperand ca atunci cand am sa ma trezesc am sa ma simt la fel ca odata. Cand m-am trezit, insa, mi-am dat seama ca urasc si mai tare si ca o fac din tot sufletul.

As vrea, daca as putea, sa ard pe-un rug toti oamenii din cauza carora am varsat fie si o lacrima si pe care i-a durut in cur de lacrima mea. Pe toti care m-au umilit vreodata sau au incercat sa o faca. Pe toti care s-au uitat cu superioritate vreo secunda la mine. Pe toti care m-au lasat balta cand aveam cea mai mare nevoie. Pe toate vacile grase care dupa ce ca-s idioate si incapabile sa miste ceva, se bucura de raul altora. Pe toti idiotii care cred ca li se cuvine ceva, fara sa munceasca. Pe toti lenesii, ignorantii, egoistii, ratatii si nesimtitii societatii. Si-as vrea prin fumul care iese din corpurile lor sa simt ca am salvat alte suflete inocente de la momentul in care au sa simta ura asta si sa revin si eu la impacarea sufleteasca ce ma caracterizeaza si care mi-a fost furata de oameni in care am crezut si langa care am fost apoi i-a durut in fund. De la iubiti si pana la familie, de la prieteni si pana la cunostinte ocazionale.

Azi urasc din tot sufletul meu de om care a crezut in oameni. Maine as vrea sa-mi treaca, dar din pacate simt ca furia asta devine din ce in ce mai mare, asa ca nu-mi mai pasa. Oricum, nu va mai suport.

1 Response to “Fuck you all!”


  1. 1 EsCa Noiembrie 9, 2014 la 10:39 pm

    Ura e buna .E un sentiment puternic ,opusul la iubire.Cum cacatul din urma te face sa „zbori” ,ura te pune cu picioarele pe pamant .
    Si pun pariu ca nu urasti cum trebuie :)),sa vezi cum e sa te trezesti dimineata cu chef sa omori pe cineva .
    Totul e sa o controlezi si sa o directionezi,nu sa o lasi sa o ia razna.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


