Din seria „Azi am ceva cu oamenii”

Fetitele au o treaba foarte pasiv-agresiva, asa, de care nu-si dau seama, atunci cand le place de cineva si e si prezenta sau fosta prin preajma – incearca sa se imprieteneasca si sa fie simpatice cu femeia in cauza. Femeile isi dau seama de asta, da’ fetitele mai au putin sa se inteleaga pana ajung (sau n-ajung) la stadiul in care sa stie unde sa se opreasca.

Problema apare cand fosta e o antisociala ca mine, asa, care face spume la orice inseamna atingere din partea persoanelor care nu-s in cercul ei de incredere, care oricum nu discuta cu femeile decat obligata de situatie, pentru ca-i un soi de misogina, care intelege comportamentul asta pasiv-agresiv si de ce apare si care oricum are un sictir in ziua aia de i-ar impusca pe toti. Si-n alte zile. Si e problema pentru ca la un moment dat se ajunge la un „Cois, ia-ti-o de pe mine ca o bat de nu-ntelege ce a lovit-o daca ma mai atinge o data”. Adica, na, nu ca as fi eu excesiv de fioroasa si batausa, da’ poate cineva ma crede pe cuvant si nu mai tre’ sa suport toata fanfaronada aia, ca o trimite in bucatarie inapoi, ceva.

Si mai am o problema cu bunul simt, atunci cand lipseste. Cum ar fi un egoism d-ala excesiv de nesimtit fata de unul mai mic si cu mai putin tupeu. Nu era situatia mea, da’ eu ma simt Maica Tereza si Aparatoarea Napastuitilor, si chiar nu-mi place lipsa de bun simt. Ma, da’ chiar nu-mi place, deloc. Asa ca a trebuit sa-l razbun pe Ala micu’, sa simt eu ca am impartit dreptatea. „Te-ai simtit bine data trecuta? Na, azi simte-te de rahat si ai grija ca nu se termina aici, ca mi-am mai adus aminte si vreo doua personale legate de tine”. Ceapa lor de nesimtiti!

Asa ca azi fac un rezumat al regulilor de bun simt care TREBUIE respectate in situatii sociale, ca poate citeste o persoana, retine, si eu fac lumea un loc mai bun, pana uita.

– cand te dai cu parfum, ia copita de pe sticla aia dupa 4 pufuri, nu-ti turna ca vaca sticla in cap: unul pe fiecare incheietura si unul dupa fiecare ureche. Mirosul tre’ sa se simta la maxim 2 centimetri de piele, nu sa ma faci sa tusesc daca vii pe langa mine! Daca n-ai bani sa-ti iei parfum care sa persiste si de aia simti nevoia sa te dai ca vaca, NU te mai da! E de prost gust sa puti a parfum si sa faci oamenii sa tuseasca.

– nu atinge oamenii daca nu-i cunosti, ‘tenplm! Pentru atingeri d-alea intime in care tu vii si-ti pui sanii pe spatele meu si ma iei in brate de parca as fi sor-ta, tre’ sa fii cel putin un mix intre Angelina, Charlize si Sasha si sa-mi fi facut un cunnilingus inainte. Daca tie-ti place sa dansezi cu alte gagici in brate, nu inseamna ca daca-s femeie imi place sa ma transform in produs spre satisfacerea privirii masculilor de pe margine. Va las pe voi sa va vindeti asa, eu am o strategie de PR mai buna, cum ar fi, stii tu, „Citeste o carte” sau „N-am sa alerg niciodata EU dupa un barbat, EI alearga dupa mine”. Deci repeta dupa mine: „pana nu suntem prietene bune, n-am sa mai trec limita bunului simt cu persoanele si sa fac alte atingeri decat alea politicoase, de complezanta!” Si nu, in astea nu intra nici pupatul cand te vezi, ca dai virusi si de ce rahat ne pupam, nici luatul de dupa gat, nici orice alta atingere care trece distanta mainilor. Fuck off cu socializarea voastra de pitipoance.

– oamenii vorbesc, cois. Nu stiu cum e in lumea voastra, da’ eu daca vorbesc cu un om, fie el si unul care se da la mine, nu inseamna ca „vai, cum am pus eu botul la vrajeala si cum flirtam si hai ca ai liber la crize de gelozie ca sigur, sigur, ai motiv – nu vezi ca vorbim?! Clar ne-o si tragem, doar!” Il resping frumos, civilizat, cochet, fara sa se simta prost, atat. Refuzul politicos se-nvata in aia 7 ani de-acasa. Cochetaria feminina se-nvata in toti ceilalti ani dupa si pana-n momentul prezent. Daca vrei. Nu stiu ce rahat de aventuri au avut astia p-aci, da’ parca-s autisti, ca impresia generala e ca daca zambesti unui barbat, ca femeie, clar e ca vrei sa-l f*ti. Asa ca lectie: daca o femeie nu-ti spune pe fata „nu te mai da la mine si ia-ti zona”, sta la discutii cu tine dar induce niste limite conversationale si ale gesturilor, nu inseamna ca gata, e flirt. E doar bun simt ala, poate e un semn ca tre’ sa mai citesti si tu un, nu stiu, Cod al Bunelor Maniere, ceva.

– ah, da, si daca n-ai de gand sa faci o chestie, nu spune ca o faci, ca f*ti planurile oamenilor. ‘tenplm de nesimtit si tu!

0 Responses to “Din seria „Azi am ceva cu oamenii””



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


