Nu stiu, eu doar zic

Se face ca eram cuminti la cineva. O vorba, o muzica, un pahar, frumos. Vreo patru eram, asa. Si vine un al cincilea, la care incepe un dialog:

– Am auzit ca era sa mori, ca ai facut comotie.
– Da, dar mi-am revenit repede.
– Da, dar am vazut eu, nu mai stiu unde, ca daca faci comotie, chiar daca iti revii, poti muri a doua zi sau peste o saptamana sau oricand.
– …
– Intelegi? Adica revine, ca au mai fost cazuri si e periculos ca nici nu-ti dai seama cand mori.
– …
– Adica, asa se intampla, de la comotie exista sansa sa mori cand crezi ca e totul ok.
– …
– Nu stiu, eu doar zic!

Si uite de aia am sa zic eu, zilele care urmeaza, „Nu stiu, eu doar zic” la orice si am sa mor de ras de una singura, in timp ce toti ceilalti au sa se uite la mine ca la poarta noua, ca nu inteleg ce-i asa amuzant. Da’ daca le-ati fi vazut si voi fata, ati fi inteles.

0 Responses to “Nu stiu, eu doar zic”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


