Pacify

Papi, pacify, pacify my love…

Privirea de fata rea, pe care trebuie sa o imblanzesti, imi spune un necunoscut. Privirea aia flamanda, completez eu. Privirea aia de luni noaptea, si marti noaptea, si miercuri noaptea. Si joi dimineata, cand te priveste cuminte, ca o pisica salbatica ce tocmai a mancat din mana ta. „Mai da-mi”. Acea privire.

Privirea de dimineata, prin care iti multumeste, care iti zambeste si te asculta. Din priviri te asculta, da. Privirea care iti spune ca „sunt rea, dar sunt a ta si doar tu ma poti controla”. Privirea prin care iti sopteste seara „Imi poti face ce vrei, dar nu ma limita”. „Sunt aici sa ma conduci, dar lasa-ma sa conduc eu altii”. Un leu intr-o lesa, un uragan intr-un borcan, o forta la picioarele tale.

pacify…

Vulnerabila si cuminte, manipulabila si linistita, cu o privire rea cand se uita la oameni. Alti oameni. Acei oameni. Si care seara, intr-o lumina obscura, pe note absurde si psihedelice iti spune prin porii corpului: „Mai vreau, traiesc pentru asta”. Privirea de fata rea pe care si-o stinge, pentru a trai o alta viata, o alta personalitate, o alta putere. Puterea ta de a ii comuta starile. De a o face sa te protejeze si sa lupte pentru tine. De a o asmuti spre ei. Pacify… De a face ca o fata rea sa fie a ta.

2 Responses to “Pacify”


  1. 1 EsCa Iulie 24, 2014 la 2:00 am

    “Imi poti face ce vrei”,nu mi-a spus asa dar era pe aproape …era fix „Fac tot ce vrei tu”.
    Ce era sa zic? I-am zis sa-mi aduca o bere ,o tigara si telecomanda …sa dau pe desene animate.Privirea ei…priceless :))! Daca avea o scobitoare la indemana eram mort.
    P.S. Asta am scris din cauza la videoclip,muzica e ok ,dar un negru care te strange de gat si-ti baga 3 deste’ in gura ….asta nu e ok.Eu prefer sa ma joc cu psihicul la o femeie ,nu sa o las pe jumatate moarta (desi stim prea bine efectele lipsei de oxigen in timpul tra la la la puncte puncte).

  2. 2 d3vilbabe Iulie 29, 2014 la 8:22 am

    E o stare de spirit asta, din BDSM. Degetul in gura si mana pe gat vine la pachet cu dominare/supunere. Ce naiba, bro, numai eu ma uit pe Redtube?:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


