Make love, not stress

Si zbang! M-am trezit cu mana de al meu (al meu care e de-o luna prin peisaj), cu picioarele tremurande si cu fata palida, pe holurile Maternitatii. „Ma, eu cred ca nu e, da’ daca..?” Eu, pesimista, in discutie cu prietenii mei imaginari. „Waddafaq, Oana, ca tu ai de crescut site-uri acum, nu plozi – ai de cucerit si schimbat Universul, nu scutece, ce mama ma-sii faci tu daca e…” Si prietenul imaginar imi spunea „Eh, aia e, lasi toate planurile deoparte, te tii serios de job, ca n-ai fi tu nici prima nici ultima”. Iti dai seama ce bine venea, daca eu in tot rationamentul meu nu m-am gandit si la flacau decat ca „Sa ma tin de el sa nu lesin naibii daca mai vad vreo gravida p-aci”. Ca, tata, cat chin pare sa fie pe saracele femei.

Si cand am iesit din cabinet, dupa consult, am avut o reactie d-aia de s-au intors toti viitorii procopsiti din sala de asteptare spre mine: „Hell, yeah!!! E de la stres!”, cu tot cu sarituri in sus si chiuituri. Atat de multa fericire ce am simtit in momentul ala, ca nu-mi aduc aminte sa mai fi fost atat de fericita de cand am descoperit eu prima oara sursa inspiratiei, pour les connaisseurs.

Si-n momentul ala am luat hotararea: „Nu ma mai stresez, tati. Fie ce naiba o fi, eu sunt mai importanta si nu pot sa o rezolv decat daca sunt sanatoasa si psihic si fizic si emotional si etc.” Si de-atunci o tin tot intr-o veselie. M-am trezit spunand „Nu stiu, tata, nu e problema mea, daca vrei sa te certi, fa-o si tu cand nu sunt eu de fata”. Ceea ce e rar la mine, ca mie-mi place sa demonstrez ca am dreptate.

Si ma, adevarul ca eu nu-mi dadeam seama, da’ ma afecta maxim totul. Si erau multe cu spume. Si agitatie, si 4 „joburi” si dormit 2 ore pe noapte si loc nou si oameni noi si iesit dintr-o relatie veche si intrat intr-una noua si nu reuseam nici de a dracului sa fac ceva sa ma destresez. Si 2 zile de cearta si draci ca na, si-apoi oameni care tipau in jurul meu si pe mine ma tensioneaza maxim cand oamenii tipa (ca de ec Sfanta Papadie nu poti sa comunici linistit? La ce rahat cu mot tre’ sa tipi? Ca daca nu esti capabil sa te faci inteles fara sa tipi, daca tipi nici atat n-ai sa poti, nu? NU MAI TIPATI, OAMENI BUNI!) Si uite asa mi s-a declansat o criza de toata frumusetea. Mama ei de viata, ca nu puteam sa fiu si eu ca toate femeile, sa-mi smiorcai ochii sau sa tip ca sa ma descarc. Nu, tata, doar n-oi fi proasta: eu tin in mine, imi interzic sa ma consum la nivel constient, si la ala inconstient imi moare ficatul de draci. Ca doar undeva tre’ sa se duca si energia aia negativa care o acumulez, nu? Si uite asa ma trezesc cu mana stanga flenduri ca intr-o noapte, cand dormeam, am scarpinat-o pana a tasnit sangele, uite asa ma trezesc ca starile mele emotionale sunt de-a dreptul idioate si ca imi vine sa plang doar ca vad un stalp in statia de metrou, uite asa ajung dracului la un moment dat fie sa omor eu pe cineva, fie sa caut numai situatii d-astea de risc maxim. Si nici nu-mi dau seama de ce, ca vorba aia „Eu sunt puternica, independenta, look at me ce smechera sunt”. Pla, ca nu e nimeni smecher pe lumea asta, sunt doar oameni bolnavi, care sunt viitori posibili criminali sau sinucigasi.

Da, si cum spuneam, m-am decis ca eu am treaba de facut si tre’ sa am grija de mine: somnul e somn, relaxarea e relaxare, mancarea e mancare, etc. Fuck stress, doar love, ca nu se mai poate altfel, ca am si eu o varsta, pnm. Adica, ok, inteleg ca vreau sa cuceresc lumea, da’ n-am cum face asta decat intreaga, asta-i sigur.

Si asta e povestea prin care am ajuns si eu in randul oamenilor mari, zicand „Dom’le, sanatatea e importanta, ai sa vezi si tu la un moment dat.” Mi-a trebuit o sperietura serioasa ca sa nu imi mai bat joc de corpul meu si sa incerc, cat de cat, sa il protejez. Si vreau sa spun ca de 3 zile, de cand am stilul asta, zambesc icontinuu. Asa ca ascultati sfatul de la astia trecuti deja prin chestia asta: „Make love, not stress”, ca nu aduce nimic bun sa-ti faci 1000 de griji. Lasa-le, ca au sa se rezolve toate la timpul lor si oricum nu te ajuta cu nici un rahat ca, in loc sa dormi, sa te uiti pe tavan sa te gandesti „Daca are sa fie asa”. Pe cuvant de soim al patriei!

0 Responses to “Make love, not stress”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


