Gata, tati!

Am fost la Iasi si m-am descarcat de toata tensiunea negativa acumulata in ultimele luni. Si nu, nu m-am simtit ca si cum as fi fost „acasa”, pentru ca „acasa” mai lipsea sa mai treaca un ciuline prin sufragerie, atat de dezolanta era imaginea locului aluia din care erau luate toate si era pustiu.

M-am simtit ca si cum as fi fost prin Costinesti, intr-o escapada de weekend. Asta, in principiu, pentru ca am fost atat cu oameni noi, cat si cu oameni vechi, pe la Street Delivery. Si pentru ca am jucat baschet la capacitate maxima (ma rog, ce capacitate maxima mai poti avea la 29 de ani si dupa vreo 3 zile de depravare totala), cand n-am mai jucat de ani de zile. Ani! Si, Sfanta Papadie, ce dor mi-era de jocul asta! Cam cat de dor mi-e de un biliard serios.

M-am si enervat, ca-s oameni… Si oamenii, asa, in general, se trezesc intotdeauna aia mai destepti de pretutindeni si trag ei repede concluzii, fara sa cunoasca toate variabilele. Ca ma confundau cu o pustoaica de 15 ani care sta drept groupie, in speranta ca poate apuca si ea sa sugereze ceva, daca intelegeti. Ca doar eu nu am o varsta, un statut social si-s pe pielea mea unde sunt, pe munca mea, pe ideile mele, de sa-si permita orice pustan d-asta sa faca ironii d-astea de nici macar fine nu-s. Sa spunem de om prost, da’ n-as vreau sa jignesc, ca na, e vorba de eleganta. Sau sa-mi dea sfaturi. Sau sa traga el concluzii de ce-mi permit eu sa evadez un weekend in halul asta. In fine, n-am vrut sa ma enervez nici in weekend si nici acum, ca d-aia n-am deschis subiectul atunci, ca ma luam urat la harta. Pana mea, ca mandria mi-e cel mai urat defect si cea mai buna calitate, pana la urma.

Ma descarc acum, ca sa fie treaba buna, ca n-am lasat eu niciodata un afront nerasplatit si nici n-am sa incep acum. Pacat ca unii oameni nu-si dau seama ca e mai bine sa fii bine cu mine decat rau, ca la rele ma duce capul de si eu ma mir.

Si revenind la zen, m-am descarcat de toata tensiunea negativa. Dar toata. Daca atunci cand am plecat eram intr-o stare de agresivitate si deprimare de nu ii mai faceam fata si in fiecare dimineata imi treceau cele mai tampite ganduri prin cap, cand m-am intors eram… Cum sa formulez ca sa se inteleaga mai bine starea… Purificata. Asta e cuvantul. M-am ghemuit si m-am lasat mangaiata pe par, am produs serotonina si am adormit zambind, inocenta. M-am hotarat sa fiu inger pazitor pentru un om care are nevoie de un prieten adevarat. M-am hotarat sa nu mai intarzii la munca, si am ajuns prima acolo. Nemachiata, cu ochelarii pe nas, nici macar n-am mai simtit nevoia sa evadez in lumea mea, cu castile pe cap. Am facut curatenie azi prin casa, mutand chestii si redecorand, desi aveam o febra musculara de nu puteam merge sau urca o scara. Am muncit si la AC. Am pus Yuman in playlist si acum tripuiesc. Si scriu pe blog.

Sunt intr-un loc bun, cum ar spune americanul, si-i multumesc unui anume om care a simtit ca am nevoie de o pauza de la viata mea si mi-a oferit-o. Am sa-i ofer si eu pauze de la viata lui cand are sa simta nevoia. Si celorlalti le multumesc, ca au avut grija de mine si m-au inteles si acceptat, asa tampita cum am fost weekendul asta. Raman datoare, cu aceeasi moneda.

Acum, un internet serios imi mai trebuie, ca sa ma reapuc sa fac chestii mari, ca prea am cam lasat-o sa se piarda in ultimul timp. Prea am fost Maya si prea nu mai stiam directia in care sa merg si care mi-e drumul. Iar din asta se poate invata ca o depravare maxima la timpul ei e mai buna decat orice, nu?

0 Responses to “Gata, tati!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


