>:|

Un fel de „tre’ sa ma descarc ca sa n-o iau razna” si victimele care mi-au suportat intai dracii, dupa agresivitatea, dupa iar dracii, dupa partea feminina au fost doi flacai, carora le multumesc. Am sa fiu si eu acolo pentru ei cand au sa aiba nevoie, da’ nu tre’ sa stie ei asta, ca tre’ sa pastrez aparente:

X: nu pari nici copila
nu pari nici inocenta
pari o vulpe batrana
si perversa
d3v: sunt, doar ca uneori vreau sa fiu si copil inocent. undeva, acolo, inca sunt.
pot sa fiu ce vreau eu, pentru ca mi-am anihilat personalitatea mea acum multi ani
X:pai oi vrea
da’ nu pari niciodata
d3v: acum, de exemplu, vreau sa fiu copil inocent
X: copil inocent
sincer
:)))
d3v: pai n-am cu cine.
X: pai si daca ai incerca sa pari copil inocent
noi toti stim ca nu esti
d3v: cu cine naiba sa fiu copil inocent? cu astia toti care vor sa mi-o traga o noapte si nimeni nu e curios cum sunt eu ca om?
X: nimeni nu mai e la 29 de ani un copil inocent
d3v: de ce sa nu fiu? cum pot sa fiu copil de 18 ani la party-uri, pot fi si copil
si sunt copil, ce afisez eu e un rahat de masca care ma oboseste constant si ma f*te psihic
X: nu e, doar ti se pare
d3v: uite, acum am o stare psihica de copil prost. mi se pare?
X: da
trece repede
d3v: nu, e depresie asta. si in momente d-astea nu e ok sa fiu singura si d-aia si ma descarc tie,
pnm
ptr ca eu sunt foarte vulnerabila si inocenta si cu cat incerc sa imi inhib asta mai mult, cu atat intru mai tare in depresie
da, ma duce capul sa fiu vulpe, da’ eu nu vreau asta
o fac ptr ca trebuie si ma obliga ceilalti

Si pun asta aici, dupa postul celalalt, paradoxal, asa, in stilu-mi caracteristic, pentru ca am obosit. Vreau sa fiu cine am eu chef sa fiu. Sa nu trebuiasa sa ma lupt sa imi fac parerea auzita, doar pentru ca-s femeie. Sa nu trebuiasca sa renunt eu la feminitatea mea, doar ca sa ma ia cineva in serios. Sa nu renunt la inocenta mea, doar ca sa rezist intr-un oras plin de oameni prea batrani si prea obositi de viata. Eu nu vreau sa fiu unul dintre ei. Vreau sa fiu eu, copil tampit uneori, prea matura sau logica alteori, egoista sau proasta de darnica, sincera pana la marginea lumii.

Eu n-am stiut sa privesc cum trebuie inceputul asta nou. Noroc ca mi-a deschis ochii unul dintre flacaii astia, prin niste intrebari destul de personale cat sa ma oblige sa ma gandesc la mine. Eu ar fi trebuit sa privesc inceputul asta ca pe o ocazie prin care sa-mi cern oamenii din jur. Sa aleg oameni care stau langa mine pentru ca omul fara masti e ok, nu pentru ca se simt ei cool langa un om ca mine sau pentru ca vor sa fie condusi sau sa ma conduca sau sa mi-o traga sau ce dracu’ de motive or mai fi avut ei, acolo, in marsavia si murdaria lor.

Sunt egoista, da, dar niciodata n-am fost vulpe din proprie vointa ci doar obligata. Raspund in oglinda oamenilor. Daca facem haita, pai sa nu te las sa te simti singur. Eu am avut principii si o sa le am mult timp acolo, fie ca le urmez sau nu. Doar eu aleg ce fac si doar eu pot sa imi asez propriul Univers. Si-n Universul asta nou vreau altceva, pentru ca cel vechi nu m-a facut fericita, de aia am si fugit din el, nu?

0 Responses to “>:|”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


