Se marita Mona – 2

Gata, bre, s-a stabilit, pe 2 august devin „doamna” Oana Simionescu, ca am zis ca-mi pastrez numele. Ieri, cand se completa contractul, am avut un moment semi-panicos, asa: omg, shit just got serious! Da’ am respirat adanc si m-am intrebat in gandul meu „Vreau intr-adevar asta?”. Da chiar vreau, mi-am gasit omul care sa aiba grija de mine sid e care sa am grija si eu. Si speram sa fie numai bine.

Faza comica:

El: „Esti sigura, sigura? Mai ai 5 minute sa te razgandesti.”
Eu: „Da, bre, sunt sigura, sigura, tu nu vezi cat de sigura sunt?”
El: „Tu daca n-ai avea doua maini si doua picioare si ai sta in pat de 5 ani, tot n-as fi sigur de tine”.
Okay…

Alta faza comica:

Eu: „Nu vreau cafea in alta cana, asta seamana cu cana mea cu Shiva, pe care mi-ai spart-o tu”.
El: „Tu d-aia vrei sa ma iei de barbat, ca sa ma pedepsesti pe viata ca ti-am spart acum 2 ani cana cu Shiva, nu?”
Eu: „Da.” – da’ eu chiar vorbeam serios.

Well, cam asta e, se pare. Sa speram ca am sa ma tin de cuvant si ca „o hartie” n-are sa ma schimbe. Daca o fi sa o faca maturizarea, e ok. Daca nu, am sa ma feresc cat pot de schimbarile statutului… Si urmatoarea data cand am sa va mai bat la cap cu detalii despre nunta are sa fie cu o saptamana inainte de ea, ca nu mai am treaba pana atunci. Ah, si cand plec in Turcia, da’ probabil am sa balmajesc chestii turistice acolo. Phiu…

0 Responses to “Se marita Mona – 2”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


