Se marita Mona

Sa fac un pic misto de voi si de mine: de piesa asta e vorba in titlu.

Daaa, si dupa cum probabil stiti sau nu stiti, treaba sta cam asa:

d3v: pai da, de ceva vreme tot ma marit :))
X: well, that escalated quickly
d3v: :))nu, sunt logodita de un an jumatate doar ca mi-am ascuns statusul la facebook ca m-a enervat :))
X: pai parca la un moment dat…
d3v: da, ne-am impacat, ca m-a enervat si mai tare si m-am hotarat sa-l pedepsesc pe viata.

Si uite asa, am ajuns eu sa planific nunta. Si m-am dus la capatul internetului, acolo unde se duc si elefantii sa moara: pe miresici.ro.

Cum sa o spun sa nu sune dur… Bai, atat de multa prostie ca in locul ala, nu cred sa mai fi vazut vreodata. Dar atat de multa, incat elefantii aia sunt, de fapt, neuroni, si ala e locul unde mi-am sacrificat cateva milioane. Ca na, daca eu nu ma documentez, altcineva nici nu o face pentru mine si raman, naibii, nemaritata. Bai, da’ cat de proaste sunt.

Nu ma credeti? Hai ca va dau un exemplu: ca ele vor rochii de la ceva casa de moda, care costa 1000 euro. In alt topic, „Da’ de unde ai bani de nunta?”. „Pai stai sa vezi ca am facut credit/ ma cert cu nasa si cu el care sa-mi cumpere rochia/ ne ingropam in datorii pe vreo 30 de ani.”. Mno, nu ma credeti, duceti-va acolo si rasfoiti prin topicuri, ca eu am ramas atat de marcata de ce-am citit, ca le-am dat delete voit din memorie.

Booon. Si cica ma marit, asa ca tre’ sa ma invart rapid de loc, chestii, trestii, ca e Aprilie si eu in August ma imbrac prima oara in alb, dupa multi, multi ani si n-am nici un rahat pregatit. Plus ca data e fixa si nu poate fi mutata nici la stanga, nici la dreapta. Asa ca vin aici sa aduc ce imi mai vad ochii, ca na, tre’ sa pedepsesc vreo 2 oameni pentru chinul prin care trec, nu?

Buchet de mireasa si de nasa – 600 RON! Poi ma, nici daca vin 10 Keanu Reeves la mine, cu cate un buchet d-ala in maini, gata sa-mi faca masaj, mancare si vant pentru toata viata, nu dau 600 RON pe niste buruieni! Nu dau, ma, ca doar sunt fata lu’ mama, tre’ sa fiu si eu zgarcita ca ea, nu? Asa ca m-am decis sa-mi fac eu buchetele si decoratiunile florale, ca tot mi-s un mic geniu artistic in devenire. Deci daca stiti depozite de flori pe langa Iasi, feel free. As putea sa sar gardul in Botanica si sa le fur de-acolo (asa de chitroasa mi-s, ca eu chiar mi-am imaginat cum ar fi asta) – oricum, mie-mi plac florile de camp, nu trandafirii, orhideele, alizeele si mai stiu eu ce rahatel. Apropo de asta, se alinta toate pe forumul ala, ca cica „vai, tu, nici nu imi imaginez nunta fara alizee”. Poi ce, ma, ai avut multe alizee la maica-ta in ograda, acolo, de nu poti sta fara ele? Ti-o sta sarmaluta in gat, te pomenesti.

Si, iar: „vai, meniul tre’ sa fie extraordinar, perfect, ca pentru printese, asa”. Si cand colo, la felul 2, nu vezi meniu fara sarmalute cu mamaliguta, fir-ar mamaliguta lor sa fie. Bro, un om relativ destept a spus, odata: „Poti scoate omul din sat, da’ satul din om niciodata.”. Asa si asta. Le pui 15 feluri de branza la aperitiv, cu ananas, cu portocale, da’ nunta fara sarmaluta nu e nunta, tata. Cred ca vor si ele sa-si asorteze cu ceva coafurile.

Si apropo de asta, ma apucasem cu maica-mea sa organizez nunta. Am zis ca nu vreau sarmalute, „da’ cum, nunta fara sarmalute? Tre’ sa se sature omul!”. Ca te pomenesti ca de la 4 feluri de mancare + tort o pleca flamand. Da’ ce-l chem, bre, pe Gargantua? Am zis ca nu vreau sandale cu toc ci balerini ca sa nu-mi frec picioarele si gatul cand m-or lua oamenii la invartit, „Dar, vai, tre’ sa fii eleganta, nu se poate asa”. Ca un picior umflat, rosu, dureros si eventual rupt, tare elegant arata. Am spus ca imi pastrez numele, ca am muncit pentru el si-s mandra de el. „Da’ nu se poate, cum, ca sunteti familie!” (WTF, tu cum ti l-ai pastrat? Lasa-ma-n pace ca e prea smecher numele asta!) Si tot asa, la fiecare aspect d-asta… Pana cand m-am enervat eu de atata desconsiderare parinteasca, mi-am bagat piciorul, mi-am luat jucariile si-mi fac nunta singura. Ca asa ma „sfatuiau” si geniile de pe miresici: unde-si baga mama coada, nu iese nimic bun din nunta. Decat pentru ea, desigur.

Acum, eu vreau sa fac la Ezareni, ca am in plan sa fac in doua etape: o data pentru toti si a doua oara pentru mine si cine mi-e mie drag, asa ca vreau sa inchiriez si ceva cazare pe-acolo, pentru 3 zile. Iar locul ala e genial pentru ce am eu in minte. Si vreau fix pe 16 August, dupa cum am zis. So, daca aveti pile pe-acolo, dati-mi si mie. Daca stiti vreo mireasa care-si face acolo, fix in ziua aia, dati-mi-o iar mie, ca o rezolv rapid. Pe 16 eu ma marit, fie ce-o fi, si fix acolo.

O alta discutie:

Y: practic, peste 3 saptamani, o sa fiu in Londra. Voi ce aveti de gand?
d3v: pai noi am zis ca mai degraba ne ducem in Istanbul si facem si nunta anul asta decat sa o ardem lelea prin Europa. Si, dupa, din banii de la nunta o ardem lelea.

Gandire de afacerist, n-ai treaba.

Asa ca eu ma duc, in mai, in Istanbul, sa-mi cumpar toate alea de acolo, incepand de la costumatii si pana la invitatii, decoratiuni, chestioare, ca n-am de gand sa dau 1700 ron sa inchiriez o rochie sau vreo 2500 ron ca sa o cumpar si sa o port o noapte. De banii astia, daca-mi pun mintea, construiesc un imperiu. Asa ca daca stiti magazine bune, pe acolo, show me, nu va sfiiti. La fel, si transport din Iasi (mergem cu autocarul ca, na, ne intoarcem cu bagaj) si cazare.

Si uite asa impusc 2 iepuri dintr-o lovitura. Ma duc si vad si Istanbulul si imi si cumpar rahatele de acolo. Si cand le-auzi pe alea de pe forum ca „vai, tu, rochia mea e de la Mama Ma-sii si a costat 329794765636 euro” iti vine sa le dai una peste bot. Da’ una de 150 de dolari iti sta in gat? Ca nu e vina banilor ca tu ai gusturi proaste la haine si nu stii sa ti le alegi si la buget redus, asa ca ai nevoie de cristale svarowski sa para simpatica. Sau ca esti prea urata, pnm.

Apoi, noi facem cununie religioasa la catolici. Nu pentru noi, ca noi, na… Da’ pentru parinti. Si cica tre’ sa urmam meditatii si sa spunem juraminte si sa cante cor si sa ma duca cineva la altar. Toate aspectele problematice: ca ce sa fac eu la meditatii, daca eu sunt atee? Si ce poate fi mai penibil decat sa scrii texte pompoase si dupa sa le reciti in gura mare, in fata tuturor? Eu, oricum, n-am voce sa ma auda toti. Si daca-mi place prea mult corul si-mi uit juramantul? Ca mai patesc si d-astea: dupa ce am ascultat slujba de Inviere, anul trecut, eram intr-o stare emotionala ca nu mai puteam vorbi coerent – pe cuvant ca ar trebui sa incercati sa mergeti la o slujba la catedrala catolica, pentru muzica. Undergorundu-i mic copil pe langa ce auzi acolo. Si pe mine cine naiba ma duce la altar? Ca vorba unui var prin alianta: „Nu stiu cum sunt barbatii in familia asta, da’ femeile-s a dracului tare”. Pai de aia nu stie cum sunt barbatii: ca de-a dracului ce suntem, au murit sau s-au carat cu totii. Asa ca revin: care-o ia repede pe mama de nevasta sa ma duca si pe mine la altar?

Alta problema: eu le mai invart la dans, ca-mi place sa dansez. Da’ al meu e paralel-topaitor. Asa ca ne trebuie cursuri, etc. Intensive, chiar. Repede, unde se fac cursuri misto in Iasi? Ce-mi recomandati?

Si-nca una: noi o sa avem dj la nunta. Unul inteligent, care sa impace si capra si varza. Adica si pe mine si pe bunica-mea, daca intelegeti ce vreau sa spun. Sper sa poata (Slava Sfintei Papadii si milostenie Grangurilor sa nu fie ocupat atunci). Asa ca-mi trebuie diferite momente, sa nu se plictiseasca lumea, ca numai muzica si mancare si bautura, o dam in show de apartament. Da’ nu vreau nici obiceiuri, nici rahatele – vreau simplu si elegant. Aveti idei pentru asta?

Apropo de DJ, ca sa vedeti ce nebune-s astea: 1000 – 1500 de euro, DJ + fotograf. Pnm, ca-mi cumpar aparat foto, i-l dau lui Alex in mana si-i zic „Pozeaza tot ce misca!”. Dupa aia le Photoshopez eu, de toti banii. Nici chiar asa, pentru ca zic merci ca-s fata simpatica si am prieteni fotografi, da’ unde, doamne iarta-ma, sa dai 1500 de euro pentru niste poze si o muzica?! Pai tu-ti dai seama ce de-a bani fac aia in sezonul nuntilor? 2-3 nunti pe weekend, 3 luni, isi cumpara o casa. Ma las de ale mele si ma bag si eu pe asta, ca suna bine tare.

1500 de euro o formatie. WTF?! Ah, +meniuri, +bauturi, +bani de la nasi, +, +, +… Pai ba, tata, invat si eu sa cant la tambal, ca pare job de viitor.

Asa, si cam atat pana acum. Cand am sa mai vad ceva traznit pe forumul ala, am sa vin sa va arat si voua, sa nu ma crucesc singura. Da’, pana atunci, daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi sau sa-mi gasiti mireasa aia de pe 16, raman recunoscatoare.

5 Responses to “Se marita Mona”


  1. 1 Alex`andra Aprilie 2, 2014 la 9:40 am

    Îi clar, eu nu mă mai mărit, c-a trebuit să caut pe Gogu cum arată alizeele alea. -_-

  2. 2 d3vilbabe Aprilie 3, 2014 la 6:46 am

    Asa am zis si eu, de vreo 500 de ori. :))

  3. 3 victor Aprilie 7, 2014 la 2:30 pm

    miresici.ro a fost foarte utl pentru mine. Acolo am aflat ca formatia care trebuia sa cante la nunta mea mai avea si alte contracte in ziua respectiva:)

  4. 4 Marius Aprilie 7, 2014 la 3:03 pm

    Mamaaaaaaaaaaa,da ce hotarata esti!!!!!!! Ultima data cand am vorbit noi de nunta voastra nu erai atat de hotarata ( cel putin in privinta datei) . Anyway …tre sa recuperam la capitolul discutiii …cand , habar n-am :)).

  5. 5 d3vilbabe Aprilie 7, 2014 la 9:39 pm

    de paste, avem obiceiul nostru, remember?:P


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


