Recomandare de seriale?

Tocmai am terminat si ultimul episod din al 9-lea sezon la Scrubs. O recomandare de serial?

Va spun ce am vazut si ce mi-a placut, ca sa evitam discutii inutile😀 :

  • Vikings
  • American Horror Story
  • Game of Thrones
  • Curb your Enthusiasm
  • Fringe
  • Da Vinci’s Demons
  • Lost
  • Spartacus
  • X Files
  • Paranormal Chronicles
  • Hannibal (desi cred ca au mai aparut episoade noi, pe care nu le-am vazut… hmm)
  • Rome
  • Californication
  • Married with Children
  • Big Bang Theory
  • Breaking Bad
  • Lie to me
  • Mentalist
  • Sons of Anarchy
  • Joey
  • Boardwalk Empire
  • Supernatural
  • Heroes
  • Walking Dead (E o manea, da’ m-am uitat obligata -viata de cuplu, tre’ sa facem si sacrificii)
  • Sopranos
  • Dexter
  • Suits
  • The Nanny
  • Pretty Little Liars
  • Once Upon A Time
  • Six Feet Under
  • Entourage
  • Mad Men
  • The Tudors
  • Orange is the New Black
  • Gossip Girl (stiu, mi-e jena sa spun ca l-am vazut, dar, hey, chiar daca nu recunosc, sunt si eu femeie…)
  • Star Trek
  • Stargate
  • Psych
  • Chuck
  • Misfits
  • Skins
  • True Blood
  • One Tree Hill
  • Weeds
  • Queer as Folk
  • In Treatment
  • Scandal
  • Quantum Leap
  • The Borgias (si cel din USA si cel din UK)
  • Lost Girl
  • Tales from the Crypt
  • Gilmore Girls
  • Grimm
  • Journeyman
  • The Secret Circle
  • The Outer Limits
  • Taken
  • Bewitched
  • Touch
  • The O.C
  • Twilight Zone
  • The 4400

…si am sa mai editez cand am sa-mi mai aduc aminte, ca momentan m-am plictisit.

Cu lista asta am impuscat 3 iepuri dintr-o lovitura: am si eu o lista peste care sa ma uit ca sa vad ce sezon nou a mai aparut, imi recomandati si voi filme in functie de gusturile mele, iar cand ma intreaba cineva ce serial sa vada, ii dau link si voilaaaa.

Nu e greu sa-ti dai seama de gusturile mele: ma atrag cele psihologice si de fantezie; cele usoare dar in asa fel incat sa nu jigneasca inteligenta, chiar, dar pe care sa le folosesc ca sa adorm; cele care prezinta chestii din istorie; alea cu subiect paranormal; comediile fara hahaituri pe fundal si cu glume subtile; cele englezesti dar simpatice.

Cu bold am subliniat ce nu ar trebui ratat, din punctul meu de vedere. Acum sa va vad si pe voi.🙂

3 Responses to “Recomandare de seriale?”


  1. 2 eBogdan Martie 29, 2014 la 6:54 pm

    Ca sa ma bag in seama si eu cu o postare, din serialele ce le urmaresc se numara: Game of Thrones, Suits, The Blacklist, Person of interest, The Intelligence, True Blood, Touch, Gossip Girl, House of Cards, Scandal, The Following, Elementary, True Detective, The Mentalist si cred ca mai sunt cateva dar nu mi le mai amintesc :))

  2. 3 Nea' Gicu Martie 30, 2014 la 11:53 pm

    The Office, atat varianta UK cat si US.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


