De ce nu-mi place ideea de Ora Pamantului

Pe Facebook am aflat si eu ca e saptamana asta, undeva prin weekend. Si la intrebarea „Tu ce faci de Ora Pamantului?” am raspuns ca n-am sa fac altceva decat fac in mod obisnuit. Adica stat la comp si mesterit ceva. Surprinzator raspuns pentru cineva care sustine in stanga si-n dreapta ca e ecologista, nu?

Nu.

Explicatia pentru faptul ca nu suport Ora Pamantului e simpla: ii face pe altii sa se simta bine cu ei si sa nu mai simta nevoia sa fie ecologisti in restul anului. Un fel de „Pai cum, eu ajut planeta, am stins lumina de Ora Pamantului” spusa in timp ce ambaleaza motorul masinii de 777276325629045 cai putere.

O doare la basca pe planeta de o ora in care doar vreo jumatate de hipsteri sting* lumina, in timp ce beau un suc produs in fabrici, iau un taxi sa ajunga la locul de intalnire cu amicii, isi verifica smartphone-urile si asculta muzica barului. Dar ce cute, ei au stins lumina de Ora Pamantului.

Si, cum spuneam si pe FB: stingeti voi lumina atunci, ca eu…

uniti

9 Responses to “De ce nu-mi place ideea de Ora Pamantului”


  1. 1 mymy Martie 27, 2014 la 4:10 pm

    s-a strecurat o eroare gramaticala …´jumatate de hipsteri stinge lumina´ no offense

  2. 2 d3vilbabe Martie 27, 2014 la 7:51 pm

    Nu e eroare. Jumatatea stinge, nu hipsterii sting.🙂 Subiectul e Jumatate, de hipsteri e atribut. Nici un offense.😛

  3. 3 mymy Martie 27, 2014 la 8:57 pm

    jumatatea stinge ….jumate stinge…parerea mea

  4. 4 d3vilbabe Martie 28, 2014 la 3:32 pm

    ..? (e ok, sa stii ca nu mananc omul daca ma contrazice cineva – mie chiar imi place sa ma contrazic, o fac ca si hobby si sport pentru neuroni – nu te mai apara de fiecare data:) ) Dar nu inteleg ideea din comentariul de mai sus – o fi pentru ca nu mi-am baut cafeaua inca.

  5. 5 mymy Martie 29, 2014 la 10:36 am

    Incerc sa-ti explic ca ai gresit…

  6. 6 d3vilbabe Martie 29, 2014 la 7:21 pm

    Pai nu vad unde am gresit. Te referi la acordul subiectului cu predicatul? Pentru ca subiectul e jumatate. „Cine stinge?” „Jumatate” – Subiect. „De care jumatate” „de hipsteri”. Hipsterii sunt atribut aici… Sau te referi la altceva?:/

  7. 7 mymy Martie 29, 2014 la 9:13 pm

    ´O doare la basca pe planeta de o ora in care doar vreo jumatate de hipsteri stinge lumina´…

    Chiar daca subiectul este ´jumatate´, el nu este folosit corect. Luat impreuna cu atributul, ´jumatate´ capata valoare de plural.
    Corect era…O doare la basca pe planeta de o ora in care doar vreo jumatate de hipsteri sting lumina

  8. 8 d3vilbabe Martie 31, 2014 la 1:33 am

    Bai, mama, tu chiar ai dreptate. Am stat si am recitit regulile pentru acord si am aflat si de acordul de inteles. Multumesc, am mai invatat ceva azi.🙂 Chiar e interesanta chestia asta😕

  9. 9 mymy Martie 31, 2014 la 10:23 am

    De asta sunt vechii prieteni…Mult succes. Oamenii se mai schimba…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


