Eu sunt Catherine

Revazand astazi seria Basic Instinct, nu m-am putut abtine sa nu imi recunosc cateva trasaturi in Catherine. De Catherine din Cruel Intentions nici nu mai spun, ca e lucru stiut ca de acolo m-am luat cu placerea de a face „mind games”. Singura diferenta e ca din cauza mea nu mor oameni. Inca.

Dar stau eu si ma gandesc, acum, ca Basic Instinct l-am vazut cand eram mica si tin si acum minte cat de mult m-a impresionat personajul ala. sa ma fi impresionat, oare, atat de mult incat sa imi fi construit o personalitate dupa el? Ca, moara Gigel, da’ parca e facut, asa, dupa stilul meu sau eu sunt facuta dupa stilul lui, ca prea multe coincidente. Iar cei care ma cunosc indeaproape stiu exact despre ce vorbesc. Freud si autoanaliza out.

Anyway, e un film bun de revazut, daca erati in cautare de ceva nou. Si Cruel Intentions la fel. dar va recomand sa va opriti la 1 pentru ca, la fel cum se intampla intotdeauna, sequelurile sunt facute doar din dorinta de comert si nu-s chiar stralucite. La Cruel Intentions, 3 este, totusi, bun.🙂

Dar, in concluzie, nu mai lasati copiii sa se uite la filme prea faine, ca daca, fereasca Sfanta Papadie, ajung asa?

0 Responses to “Eu sunt Catherine”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


