Cum poti sa o pedepsesti pe d3v

Facandu-i o crestatura pe frunte. Pe cuvant. Nu pentru ca ma doare si mana si capul, nu pentru ca am bandajul asta de scapata de la Socola, nici macar pentru ca am 2 ochi umflati si vineti, un nas de zici ca-s Billy din The Grim Adventures of Billy & Mandy si ochelarii imi stau doar pe varful lui. No way! Da’ nu mai pot sa ma incrunt si sa ma uit urat, ma tata. Asta da pedeapsa.

La cat de ranita arat, am un motiv numai bun sa ma alint si sa primesc atentie maxima, d-aia de „Vai, vreau un masaj”. „Da’ mi-e pofta de ceva dulce”. „Du tu laptopul dincolo, ca eu sunt ranita si daca mi se face rau si cad si stric bunatate de laptop?!” Deci, pana aici, toate bune.

Da’ azi am ramas fara tigari, in casa. Si as fi iesit si asa nebuna afara, ca-mi trageam o gluga si ma prefaceam ca daca eu nu-i vad, nici ei nu ma vad (Crocobel Style), da’ pe stilul alintata, cand a plecat omul la munci i-am zis „Ia tu cheia, ca mie mi-e lene sa ma ridic din pat sa vin sa incui si oricum visam asa frumos…” Ca am pierdut 2 seturi de chei pana acum, si-acum avem doar una. Si n-aveti idee ce stare de draci poate provoca o usa incuiata, cand n-ai tigari. Da’ eu n-aveam cum sa ma incrunt, ca na… Durea, si nu ca alint.

Apoi, am vrut eu sa fac ceva in draci de complicat la munca. Si, la mine, ca femeia, se vede cand gandesc, ca ma incrunt. Acum a trebuit sa o fac fara incruntatura, ca… durea, desigur.

M-a zgariat pisica. N-am putut sa ma incrunt.

M-a enervat unul pe Facebook. N-am putut sa ma incrunt.

M-a enervat un al doilea pe Facebook. Nu.

M-a enervat un idiot de la un site concurent, ca era idiot si consuma resursele planetei inutil. N-am putut sa fac nici ochii mari de prostia omului si nici sa ma incrunt, desigur.

Zici ca mi-am facut injectii de botox, asa am stat azi. Fara expresie. Si maine la fel. Si cine stie cat o sa mai stau eu asa. Si, desigur, nici acum nu ma pot incrunta, desi imi doresc din toata inimioara mea de Grumpy Cat.

Asa ca, da, daca vreti sa ma enervati, vreodata, singura modalitate prin care sa puteti face asta este sa nu ma lasati sa exprim emotiile facial. Bai, asta da motiv de frustrare, serios.

2 Responses to “Cum poti sa o pedepsesti pe d3v”


  1. 1 luvieere Martie 18, 2014 la 8:26 am

    Look on the bright side: surprisingly effective poker face training😀


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


