Si cand spun ca inconstientul stie mai bine decat noi, nu ma credeti

Sa spunem ca, acum, la munca, am un proiect tare monoton. Mai, da’ atat de monoton si, in acelasi timp care sa necesite foarte multa atentie, incat la un moment dat iti vine sa arunci laptopul pe geam. Da’ nu-l arunci, si o iei de la capat, pentru ca proiectul, in sine, tine de cat de multe chestii monotone stii sa faci, fara sa inebunesti. Bun, monoton.

Si eu, ca un mic lider corporatist sau comunist in devenire, ce sunt eu, ma tot gandeam cum naiba as putea sa cresc productivitatea si, desigur, sa scap de un numar de chestii monotone. Sau sa fac mai multe. O chestie d-asta monotona, necesita 10 minute si munca a doi oameni. Deci doi oameni se plictiseau de mureau si le murea o armata de neuroni zilnic, sa faca o tampenie d-asta.

Bon, si ma bag eu intr-o zi la somn. Ca omul care face 18 ore pe zi aceeasi chestie monotona, n-ai ce visa sau gandi altceva, decat aceeasi chestie monotona. Si cum visam eu acolo ca-mi mor neuronii, gasesc si solutia! Si tot imi repetam eu, asa, in vis „Tre’ sa tin minte asta! Tre’ sa tin minte asta!” cand a intrat Norbert in camera cu „Puiu’ hai ca ai zis sa te trezesc la 4.” Si m-am trezit si i-am zis „Mai lasa-ma sa dorm jumatate de ora, da’ tine minte asta!”

Si a tinut flacaul, iar acum, aceeasi chestie monotona, multumita solutiei din vis, spusa de inconstientul meu, necesita un singur om si 7 minute. Oh, the heaven. Maine am sa ma gandesc toata ziua la cum sa salvez copiii din Africa si, poate, noaptea am sa gasesc si solutia.

0 Responses to “Si cand spun ca inconstientul stie mai bine decat noi, nu ma credeti”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


