E timpul sa merg mai departe: caut job!

Am gasit. Pana data viitoare cand o sa vreau o schimbare, va las fara treburi carieristice.🙂

12 Responses to “E timpul sa merg mai departe: caut job!”


  1. 1 Iulia Tanase Ianuarie 28, 2014 la 2:53 pm

    Pentru a gasi un job si a lupta cu ceilalti concurenti este foarte important personal brandingul.

  2. 2 j Ianuarie 28, 2014 la 3:06 pm

    Te-a ajuns viata din urma.

  3. 3 d3vilbabe Ianuarie 28, 2014 la 5:45 pm

    @j: Exact, cum le stii tu pe toate.🙂
    @Iulia: da, intr-adevar, aici lipseste brandingul personal/ E prezent in alte locuri. Totusi, nu vreau sa ma prefac ca sunt ceea ce nu sunt si, mai apoi, sa-i dezamagesc pe ceilalti si, implicit, pe mine. Asta sunt, cu asta defilez, undeva e si locul meu. Daca nu, aia e, mi l-am facut pe-al meu, totusi, nu e ca si cum ar arde.🙂

  4. 4 j Ianuarie 28, 2014 la 8:04 pm

    Eu te descalific. Iti si argumentez: link-ul artcontent nu duce nicaieri, sa domini 3 limbi straine cu 2 diferente de nivel, ceva iesit din comun; su spui ca HTML este un limbaj; faci SEO fara sa specifici cel putin o notiune de Java Script, CSS; si nu in ultimul rand sa fii la 2 facultati neterminate…concluzia o tragi tu, daca putem sa ne tutuim.

  5. 5 d3vilbabe Ianuarie 29, 2014 la 3:53 am

    da, dar vezi tu? tu ma critici pe net anonim, eu imi castig banii din tot ce ai spus tu acolo si nu de ieri, de azi. Cam asa e in viata, unii n-au timp sa se ocupe d a lor, ca au prea multa grija de a altora…🙂

  6. 6 d3vilbabe Ianuarie 29, 2014 la 3:54 am

    Si, btw, spui ca HTML nu este limbaj?:) Da, parerea ta e valida.

    Si ca sa-ti explic si diferenta de nivel la limbi: le-am invatat in scoala, asa ca dureaza pana ma descurc si in conversatii. In italiana am experienta si ma descurc ok, dar tot dureaza pana „imi dau drumul”. De aceea nu le-am pus acolo la un nivel mai mare. Dar sunt convinsa ca tu stii sa vorbesti perfect a doua limba pe care ai invatat-o in scoala, de cand te trezesti dimineata. Macar in CV:)

    Cat despre facultati, vezi ca am inceput-o si pe aia de matematica. Sunt 3. Dar fii tu ok cu diploma ta in dulap, ca mie-mi sta bine aici ca manager cu un bagaj de cunostinte diversificat, adunat doar din dorinta de a invata cat mai multe. N-am diploma, ce sa-i fac acum…

    Eram sigura ca au sa apara si mici comentatori d-astia, cu pixelii legati intre ei de frustrari, care sa se lege de chichite pe care nu le inteleg. Dar aveam si raspunsul pregatit: C.V.-ul asta e relativ vechi si „cuminte”. L-am pus aici doar ca sa vada amicii la ce ma pricep, in caz ca aud de ceva ce cred ei ca mi s-ar potrivi, sa imi spuna, ca nu ma apuc acum sa imi caut job pe blog. Ma duc la site-urile de specialitate, la cunostinte, etc.

    In orice caz, daca mai vrei sa discutam de experienta mea profesionala, o astept intai si pe a ta, ca sa stiu si eu la ce nivel o putem face. Ca, asa, copilasi d-astia care sa critice dar sa n-aiba cum umple macar 2 pagini de C.V., tot am intalnit. Sa nu mai spun si de un portofoliu, ceva…🙂

  7. 7 j Ianuarie 29, 2014 la 9:58 am

    Probabil suferi mult, daca ai avut timp sa dai o explicatie asa de larga cu atata agresivitate.

  8. 8 d3vilbabe Ianuarie 29, 2014 la 11:15 am

    🙂 Probabil iti trebuie tie mult timp ca sa scrii mai mult de 2 randuri. Eu scriu undeva la 500 de cuvinte/ 10 -15 minute si pe subiecte care nu-s personale. Explicatia asta mi-a luat vreo 3 minute si n-are pic de agresivitate in ea, pentru ca, guess what, esti un pixel.🙂 SI nu depun emotii legate de pixeli. Dar ti-ar fi placut sa sufar, nu?🙂

  9. 9 j Ianuarie 29, 2014 la 12:35 pm

    Ti-ai creat propril univers in care totul e minunat. Continua sa te ascunzi dupa acceasi perdea de fum. Succes in cautarea job-ului.

  10. 10 d3vilbabe Ianuarie 29, 2014 la 2:20 pm

    Iar le stii pe toate.🙂

  11. 11 j Ianuarie 29, 2014 la 8:02 pm

    Stii care e obiceiul strutilor?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


