Inca o lectie invatata

Eu, cum imi spunea si Stefan, am o ceva negru in mine. Sunt constienta de asta si imi si place sa las ca ceilalti sa vada asta. Negrul asta ii tine la distanta. Dar negrul asta atrage alt negru si devine un criteriu de baza in alesul oamenilor.

Dar exista si oameni care iti lasa senzatia de alb, cand se afla in preajma ta, si care au puterea de a iti goli mintea de magma aia neagra care o acopera (era un desen, odata, cu ceva capitan de vas si o magma neagra care mergea prin mare), prin simpla discutie. Apoi, te pun fata in fata cu negrul tau si te lasa sa te uiti la el, dar nu amical si nici urand. Pur si simplu sa-l observi.

Am descoperit un astfel de om. Sau el m-a descoperit pe mine. Si, fara sa vreau, de cate ori am ocazia, simt nevoia sa intru in discutie cu el, pentru ca, mai apoi, dupa ce i-am furat toata energia pozitiva, sa ma aflu fata in fata cu negrul meu.

Iar lectia pe care am invatat-o e ca nu e nici bine, nici rau, nici simplu si nici extraordinar si ca ma pierd prea mult in detalii dintr-astea care nu sunt definitorii pentru viata mea. Poate sunt pentru mine, ca om, dar fac prea mult caz de ele, in loc sa ma concentrez pe lucruri care chiar au nevoie de atentie.

Am invatat ca ar trebui, pur si simplu, sa-mi las natura sa fie ea, fara sa ma mai gandesc la ea. SI sa devin si om de actiune, nu doar observator. Pentru ca asa e corect, fata de mine.

2 Responses to “Inca o lectie invatata”


  1. 1 WaTzaP Ianuarie 17, 2014 la 10:47 pm

    Eu, cum imi spunea un prieten de-al meu, am multi monstri in cap. Si pana sa-mi reneg si ultima parte unica si oficiala ( doar a mea ), am observat ca de fapt mai toti oamenii au monstrii astia…doar ca-s spoiti, dati cu fard, camuflati bine in viata de zi cu zi.

  2. 2 d3vilbabe Ianuarie 17, 2014 la 10:48 pm

    sau ii ignora, pur si simplu.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


