Prea evident, pentru cine-i atent:))

 

  • Oana Simionescu

    si cum ‘mnezeu sa spui ca „hai, fie, kazi, ca nu mai spun de doc” :))

    n-am nimic cu doc, da’ kazi e de departe mult mai subtil si greu de inteles decat el si am si senzatia ca se cenzureaza, intr-un fel, ca daca e sa-si dea drumul cum gandeste el, nici dracu’ nu-l mai intelege

  • Gusu Dan

    nici el nu mai stie sa-si explice versurile sunt sigur de asta

    :)))

  • Oana Simionescu
    Oana Simionescu

    pai un poet adevarat nici nu stie sa explice ce scrie, ca scrie in transa. eu asa am invatat, stand pe langa oameni dintr-astia. eu cand scriu o poezie nici nu vad monitorul, d-apoi sa ma intrebi a doua zi ce-am vrut sa scriu, ca habar n-am.

    mi-a iesit ca si cum as fi spus ca eu sunt poet adevarat, nu, vroiam sa spun ca daca eu nu pot face asta, d-apoi aia mai mari

  • Gusu Dan

    daca tu nu poti… d-apoi aia mai mari :))))

    nici atat

    :)))

  • Oana Simionescu
    Oana Simionescu

    iar mi-a iesit asa. bine, am un complex de superioritate, m-ai prins:))

  • Gusu Dan

    iti iese iti iese, nu te mai chinui

0 Responses to “Prea evident, pentru cine-i atent:))”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


