Dracii de azi

1. Sa ma rog de un om sa-si faca treaba ca lumea:

Deci am atat de multe experiente cu oameni pe care i-am platit ca sa faca o treaba de mantuiala incat acum suflu si-n apa de robinet. Si nu doar cu ai mei, da’ cu oamenii care asteapta sa fie rugati sa-si faca bine treaba pentru care sunt platiti, cum ar fi chelneri, vanzatori, service customers.

Pai mama ei de treaba, eu, clientul, tre’ sa te rog sa muncesti pentru banii pe care-i primesti? Da-o-n Sfanta Papadie de treaba, ca deja e penibil. Pai ma, inteleg lenea, ca uneori mai fac si eu treaba de mantuiala, ca sa o termin cat mai repede, ca mi-e lehamite, da-n pana mea, macar eu stiu ca ce fac eu e mai bun decat 90% din ce pot altii sa faca si ca la mine „treaba de mantuiala” inseamna de la bine in sus, ca nu mi se plange nimeni. Si da, o fac, da’ las’ pe a doua zi sa verific si abia dupa trimit, ca nu vreau sa-mi lipesc de bunavoie pe frunte eticheta ca mi-e lene sa-mi castig painea si as vrea sa mi-o dea cineva de-a moka.

Da-o-n ceapa de treaba, ca m-am saturat de experiente d-astea.

2. Autosuficienta si „sunt prea bun pentru voi”:

Ma, eu sunt din alt domeniu. N-am eu treaba cu muzica, decat sa o ascult si sa o simt. Si mi-am lasat eu treaba mea ca sa pun si eu umarul sa misc ceva in Ro, ca astia nu-s capabili sa se miste singuri in directia buna si nu fac decat sa se planga ca „Vai, nu vand”. Fara nici un castig! Repet: fara absolut nici un castig decat pli in frigider si pierdut bani pentru ca in timpul ala nu lucrez si consum curent si energie. Niste eforturi supraomenesti ce-am depus in ultima luna.

Bon. Si ma duc si eu la diferiti si spun: „Bre, am si eu nevoie de un negativ, ca te promovez. Da si mie un scartz de-l ai tu ratacit prin Recycle Bin, ca l-as face tot eu, da’ nu ma pricep la d-astea si nici nu am talent.” Ca PE TINE te promovez! PE TINE! PE BANII MEI, IN ‘ZDA MA-SII DE TREABA! Pentru ca tu sa ajungi sa vinzi si sa fii ascultat, d-aia ma frec eu pe aici prin comunitatea asta, si-mi iau pli si eu si toata familia mea, si frec timp si energie si nervi si tot.” Ca ar trebui, altfel, sa ma doara fix la 2 metri de ochelari ca tu ajungi sa castigi bani din asta sau tre’ sa speli vase ca sa te intretii, fix ca pe 99,9% din tara asta! Sunt eu parte din aia 0,01% cu intentii bune, care vor sa te ajute, ca tu in loc sa te mobilizezi stai si te plangi ca femeile, pe unde poti, ca nu vinzi.

Si ce credeti ca mi se raspunde? „Ah, dar eu nu dau negative moka, pen’ ca n-am timp si nu vreau si nu vreau sa cante toti pe ele” si ce papuceasca vietii de motive mai au.

Sau „Hai, bre, ia si te implica si tu putin, uite, eu iti pun la dispozitie tot ce vrei, da si tu cu vocea 2 minute aici.” „Ah, am sa mai vad, ca na, daca nu-s platit…” Pai ia pla! Tu stii cat costa promovarea? Pe mine cine ma plateste ca te promovez? Adica io-s mai fraiera, sa fac moka, nu?

Si uite asa, din entuziasmul pe care il aveam la inceput, au facut „artistii” ce-au facut si mi-a murit orice chef sa ajut. Acum ma mai implic doar pentru ca echipa din spate pune, si ea, 100% pasiune si daca tot i-am mobilizat, ar fi cam de porc sa ii las balta. Si nici nu-mi place sa-mi fi luat pli de la juma’ de tara, fara sa am vreun rezultat concret, cu care sa le dau peste nas. Da’ ma jur ca daca tot asa continua situatia, nu ma mai abtin si-mi dau si ultimul strat de doamna ramas jos si sa vezi atunci circ.

Si exact treaba asta am observat-o, de cand am intrat in interiorul comunitatii: ca cei implicati in „miscare” sunt fix aia care nu-s artistii, iar astia din urma au o durere-n Sfanta Papadie de nici nu stiu cum mai respira fara Aulin, pe bune. Ei se plang, dom’le. Ca na, poate ar trebui sa fim mai multi care sa le suflam intre coarne si sa-i veneram, da’ daca se poate sa nu-i deranjam deloc cu prezenta noastra pamanteana.

Asa ca regula: ma mai bag la promovare doar pentru cei care stiu sa fie oameni, ca de restul sunt satula pana peste cap. Ca si astia vor sa fie platiti, da’ daca se poate sa-si faca treaba de mantuiala. Tot un fel de chelneri cu lenea-n ei.

0 Responses to “Dracii de azi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


