Nu te cunosc, nu te las in Universul meu

Muza:

Recunosc, metodele mele de a cunoaste un om, in intimitatea lui psihica, in felul lui de a isi privi propriul Univers si pe ceilalti, in cele mai ascunse tuneluri ale mintii sale, nu-s tocmai ortodoxe. N-am facut nimic, in toata viata asta, asa „cum se face” si, acum, dupa ce am incheiat perioada teribilismului de mult, mi-e greu sa ma adaptez si sa o mai fac.

Dar, inainte de a lasa pe cineva in apropierea mea, in Universul meu, intre fricile si placerile mele, il supun unui astfel de test. Toti cei de langa mine au trecut prin astfel de teste si au obtinut „rezultate” cu plus. Asta pentru ca sunt un om dificil si complicat, cu actiuni si ganduri dificile si complicate, asa ca e nevoie de oameni speciali ca sa ma inteleaga si sa ma accepte pe mine. Sunt constienta de asta si prin „testele” mele ii scutesc si pe ei de complicatii, dar si pe mine. Si le spun abia dupa teste ca dau teste, ca sa obtin raspunsuri naturale.

Si, unul dintre oamenii care mi se pareau a fi speciali si buni sa stea pe langa mine, tocmai a cazut testul, neavand incredere in mine, sa isi deschida portile Universului lui, pentru a ma lasa sa intru. Si-atunci, nici eu nu pot sa am incredere in el. Si-mi pare rau cand oameni foarte capabili dau fail la chestiile astea, dar asta e, evit complicatii de viitor.

Nu cred ca e chiar atat de greu de observat ca, la mine, nimic nu e ceea ce pare la o prima vedere si ca, intotdeauna, exista 5 alte scopuri in spate, greu de realizat. Ce-o fi asa de greu sa faci ca mine si sa nu gandesti, nu-mi dau seama… Probabil ca nu stie lumea ca, in Universul meu, eu sunt Zeul si restul pamantenii, pentru ca eu mi l-am creat si ca ceea ce eu vreau sa se intample trebuie sa se intample, pentru ca stiu exact ce vreau. Altfel, inseamna ca nu e Universul meu, iar eu fug din al altora.

0 Responses to “Nu te cunosc, nu te las in Universul meu”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


