Si inca un tip de maidanezi

M:
mai iesi din casa?

d3v:
am iesit azi, pana la mama:)))
mai ies, bre, da’ a venit frigul si stii cum ies eu pe vreme dintr-asta

M:
cum iesi pe orice vreme… impinsa de nevoie:
foame, lipsa de tigari, nevoie de bani
etc

d3v:
da, si chiar si atunci, daca gasesc pe cineva sa faca asta ptr mine, e perfect

M:
minioni

d3v:
eu le spun dulai :))

M:
in calduri
trebe eutanasiati

d3v:
numai ca am sa schimb denumirea, sa nu mi-i eutanasieze:))
sa le spun… girafute
sau na

M:
pisoiasi

d3v:
daaa
da’ nu prea par fiorosi

M:
kittens

d3v:
cu accent pe ki =))
killttens :))

M:
i feel you

d3v:
^^

0 Responses to “Si inca un tip de maidanezi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


