Cum ajung eu sa par nebuna.. :(

3

Uff, io-te asa imi gasisem si eu omul de care sa mai iau azi si, cand m-am luat, dupa ce el mi-a spus „En garde, pussycat!”, a sters commentul si eu am ajuns sa ma cert singura. Smiorc. Si-asa ca m-am luat de toti aia care aveau ceva cu „La multi ani”-ul spus azi si nici ei n-aveau cum sa ma contrazica.

Iar la final ramane intrebarea:

Eu cu cine votez cert azi?

2 Responses to “Cum ajung eu sa par nebuna.. :(”


  1. 1 Alex`andra August 17, 2013 la 1:10 pm

    Dacă lasă cearta neterminată, oare femeia cum și-o lasă, tot nesatisfăcută ?! Just wondering . . .

  2. 2 Robotu' de serviciu August 18, 2013 la 9:07 pm

    „ASTA inseamna ca abilitatile neuronale ale mamei vor fi mostenite genetic de catre copil…”
    Abilitatile neuronale vor fi mostenite oricum*), indiferent de gradul de „antrenare”. Evolutia este darwiniana. Muschii pe care care ii faci la sala nu se mostenesc de catre copii.

    *) … daca vor exista urmasi. Daca „antrenarea” creste probabilitatea de a lasa mai multi urmasi (face mai atractiva femeia), genele se vor raspandi mai rapid in populatie.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


