Cand n-am chef de ei, scap usor

Buuun, si n-am avut eu chef de nimeni aseara, asa ca, dintr-o „satra” de copii, rand pe rand am „descarcat” cate unul din avion, ca sa pot sa ma inalt mai bine.

Copil 1: „M-as duce in Z, da’ mi-e urat sa ma duc singur”
Eu: „Eiii, lasa ca te descurci tu, doar esti copil simpatic”.

Eu: „Da’ de ce insistai ca N. sa ramana?”
Copil 2: „Pentru ca mi-e prieten”
Eu, mangaindu-l pe cap, ca pe un catel care a facut o traznaie: „Faptul ca vrei sa i-o tragi prietenei lui, nu se cheama ca-i esti prieten.”
(Ultima insulta din grup: „Esti un Costel!” – ciudat, da’ reactia a fost mai dura decat in momentul in care l-am facut „prost” si mi-am adus aminte ca „Eu sunt o doamna, ce…”)

Copil 3: „Bla, bla, bla, ce destept sunt, bla bla, bla”
Copil 2: „E mai destept ca noi toti”
Eu: „Faptul ca tii sa faci pe desteptul te scoate, automat, de pe lista desteptilor.”
Copil 3, auzindu-ma, da’ ignorandu-ma: „Bla, bla, bla”
Eu, dupa 2 minute: „Colegu’, am venit aici de maxim 5 minute si pot sa-ti spun ca ai o stima de sine teribil de joasa”
Copil 3: „Ai dreptate.”

Si altii au fost ca mine:

Copil 4, pus pe mistocareala, spre copil 5, necunoscut: „De ce te uiti asa fix la mine, vrei sa ne-o tragem? Esti gay?”
Dupa 20 de minute, se aseaza copil 4 jos, la care vine copil 5 la el, dupa ce dansase cu o tipa: „Ce s-a intamplat? Esti gelos?”

Pe masura ce-mi mai aduc aminte, updatez. Acum abia imi beau cafeaua. Pana atunci, va las cu o piesa.

update:

Copil 6, la vreo 120 de kilograme, 1.90 si-un pic – masiv, dansand cu o fetita si incercand sa tina ritmul.
Eu: „Daca as vrea sa imi imaginez vreodata un urs gratios care face balet, imaginea ta mi-ar veni in minte.”

0 Responses to “Cand n-am chef de ei, scap usor”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


