Un cuplu fericit

N: cat de prosti sunt oamenii, doamne
d3v: ?
N: am stat 5 minute afara ca n-am putut intra in scara, ca facea unul spume la gura la mine jos si n-am vrut sa-l deranjez, ma trezeam cu-n pumn sigur
N: se certa cu sotia lui, ca ea a aflat ca el se mai duce la „gara’ pentru oral
N]: si ea ca sa fie „chit” cu el a supt-o la vreo 2

d3v: =))))))))))))))))))))))))))))))
N: si nu-s boschetari
N: ea e manager la ***
N: si el director de vanzari pe undeva
N: vecini de-ai mei
N: ce mai tipa omul
d3v: pot sa o pun pe blog? pot?! pot?!?!
N: da
N: da’ asta nu-i tot
N: ii spunea ei
N: „vrei sa-ti demonstrez ca esti proasta?”
N: si ea „da, ia zi”
N: si a zis el
N: „ca sa fii chit cu mine, trebuia sa il lasi pe altul sa te linga in p*****, nu sa i-o sugi tu, ia zi acum, esti proasta?”
N: sta ea, se gandeste putin, si ii da dreptate
N: „da, sunt proasta”
d3v: ahahhahahhhahahhahhaha

Later edit, prin pereti:

Ea: „unde te duci?”
El: „ma duc sa sug p***”

3 Responses to “Un cuplu fericit”


  1. 1 EsCa Iulie 14, 2013 la 7:51 am

    `Tare faza ….chiar ca era proasta :))

  2. 2 kOoDoO Iulie 15, 2013 la 7:27 pm

    Imi place de ei,is amuzanti🙂

  3. 3 EsCa Iulie 18, 2013 la 12:11 pm

    Aaaaa….deci asta era tipul ala care a venit aseara la mine si voia sa-mi dea un BJ


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


