Nu e problema mea!

Cum zice Esca: „Egocentrista”. Sau cum spune cantecul: „It’s not a problem for me, but it’s a problem for you„.

Problemele mele se rezuma strict la Universul meu. Interesele mele sunt mai mari, dar nu implica oameni, decat daca imi sunt foarte dragi si simt ca au nevoie de o mana intinsa sau un umar pe care sa isi lase capul si sa planga, sau doar daca sunt figuri semnificative in lume si deciziile lor ma vor afecta, intr-un fel sau altul. La fel si daca-s figuri mici.

Interesul meu e doar ce ma afecteaza pe mine. Restul e Can-can. Sau neintelegerea unor limite. Sau credinta ca ai putea conta.

Asa sunt eu, mai ignoranta, ce sa-mi faci acum. Iar, daca se poate, mi-ar placea tare, tare mult, ca lumea din jurul meu sa inteleaga asta.

Vino la mine si plangi doar daca vrei un sfat. Sa te ascult si-atat, n-am rabdare. Sa te ascult, sa-ti spun sfaturi si tu sa ma contrazici, nici atat.

Vino la mine si plangi doar dupa ce ai incercat toate solutiile pe care le stii ca sa-ti rezolvi problemele. Sa te ascult cum te victimizezi, fara sa faci nimic, imi strica ziua. Iar eu tin la ziua mea si s-ar putea sa ti-o stric si eu pe-a ta. Cat sa fim chit.

Vino la mine si spune-mi ce simti doar daca vrei sa ma faci sa ma simt bine si apoi sa plec mai departe. Pentru ca emotiile, sentimentele si parerile tale de rau, nu sunt problema mea, ci doar a ta. In lumea mea, eu mi le rezolv singura. Tu de ce astepti pe cineva care sa te sustina, ajute sau aprobe?

 

3 Responses to “Nu e problema mea!”


  1. 1 EsCa Iulie 4, 2013 la 11:48 am

    Clar ego .Nu am zis ca e o problema,si eu sunt la fel :)).Si eu m-am saturat de oameni care imi cer sfaturi etc etc .
    P.S. In loc de ignoranta mai bine puneai „ma doare un c*r”.:))

  2. 2 d3vilbabe Iulie 7, 2013 la 8:13 pm

    O facem elegant. :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


