Astazi nu suport

Taximetristii care te duc pe traseul cel mai lung, dar isi fac cruce in dreptul bisericilor. De ipocriti e plina lumea.

Persoanele care, in anul de gratie 2013, la 70 de ani de la inventarea calculatorului si la 20 de ani de cand e prin casele tuturor, nu stiu cu ce se mananca, folosindu-l doar pentru filme, muzica si chat. Ia-ti, tata, un televizor, un telefon si un mp4 si ai rezolvat problema. Ah, si jocuri. Ia-ti un smartphone, ca si asa il tii degeaba.

Cei care se plang de „vremea de cacat”, in timp ce ambaleaza motorul masinii. „Da’ ete ce prost e ala, ca-i ecologist.”

Aia care imi dau si planurile mele, si pe cele ale redactorilor si pe cele ale tuturor, ca ma incurca legat de plati. Am sa fiu si eu neserioasa de-acum.

Aia care stau pe tigarile mele. Eu daca n-am bani de tigari ca m-a incurcat un neserios, imprumut. Daca n-am de unde imprumuta, nu fumez, ca-s prea saraca sa-mi permit. Cel mult cer o tigara, ca-mi plange plamanul, da’ promit sa o dau inapoi. Cum ar veni, tot imprumut. Nu stau lepra pe spatele altuia. Altii sunt, insa, nesimtiti.

Astia care se cred mai destepti. Stiu ei ce stiu. Iti ureaza „Good luck, ca ai nevoie”. Nu, mai, dobi. N-am nevoie, ca nu cred in noroc. Eu imi fac norocul. Iar daca tu crezi, automat esti sub mine. Si chiar esti, da’ nu obisnuiesc sa-mi bat capul. Daca iti spune cineva ca ai potential, inseamna ca ai putea, da’ n-o faci. Deci, in momentul ala, tot prost esti. Oricum esti, daca ai nevoie sa iti spuna cineva asta, ca sa te mobilizezi.

/aggro mood azi. Hrr!

 

2 Responses to “Astazi nu suport”


  1. 1 EsCa Iunie 27, 2013 la 2:19 pm

    Ce esti asa nervoasa ? e din cauza solstitiului? E noaptea prea scurta?:)


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


