Mic ghid de manipulare

„Am transformat, odata, un om intr-un miniMe. Si obisnuiam sa ne jucam si sa facem echipa exact ca-n Cruel Intentions. Asa ca stiu exact ce e de predat si ce nu:)). N-ai tu dorinta de razbunare pe care o am eu pe oameni, ca mi-ar fi placut sa te invat si arta asta de a te juca prin mintea lor si cu ei, my young padawan. :))”

Dar, dar… Oamenii au fost rai cu mine – mi s-a raspuns.

Oamenii sunt rai cu oricine. Sa ii faci sa te urasca, e cea mai crunta razbunare, pentru ca nimic nu consuma mai mult decat ura fata de un om care pari ca nu ai cum sa-l atingi.

Si-am spus pari. Pentru ca nimeni nu este intangibil. Doar un pic mai inteligent. Pentru ca, odata ce vrei sa te joci prin oameni, trebuie sa inveti ca sunt lucruri care se merita sa te afecteze si lucruri care nu.

Si cu mine au fost rai oamenii. Atat de rai, incat au nascut si crescut un mic carnivor in stomacul meu, gata sa-si arate coltii la fiecare privire urata. Dar il tin in lesa si-l pun sa faca ce vreau eu, ca sa ma razbun pe ei.

Rautatea e un instinct primar. Ne este frica de necunoscut, asa ca ii dam cu piciorul. Ne este frica de oamenii care nu sunt ca noi, asa ca incercam sa le cautam defecte, ca sa ii ironizam, in speranta ca ne vom ridica deasupra lor. Rautatea inseamna frica si atat.

Dorinta de dominare, in schimb, e altceva. Isi gaseste radacinile in suferinta si dezamagire, isi trece trunchiul prin cap si, asemeni copacului, vrea sa se faca din ce in ce mai mare, creascandu-si ramurile peste ceilalti. Si da, unii nu vor reusi sa supravietuiasca, pentru ca nu primesc suficient soare din cauza umbrii ei. Dar viata continua si straluceste sus, la inaltime, fara sa se vada oamenii mici, de la radacina. Cui ii pasa de ciupercile sau lichenii dintr-o padure?

Manipularea e seva dominarii. Nu manipulezi ca sa te pui intr-o pozitie superioara. Manipulezi ca sa stii secretele unui om si apoi, cand el vrea sa te paraziteze, sa-l poti intinde inapoi pe pamant, unde ii e locul. Nu manipulezi ca sa cunosti un om sa-i faci rau, manipulezi ca sa inveti tu ceva, sa folosesti pe viitor.

Pentru ca in dominare si manipuleare e vorba de egalitate, doar ca vrei ca tu sa ai mai mult loc pe linia care le determina. Suntem egali ca nivel, dar eu sunt cea care merit mai mult spatiu de desfasurare.

Iar egoismul, cel care e esenta vietii, ne defineste pe toti. Toti vor mai mult unt pe felia lor. Numai ca unii reusesc sa aiba 3 sferturi de pachet, in timp ce altii impart o bucatica. Pentru ca suntem egali.

2 Responses to “Mic ghid de manipulare”


  1. 1 EsCa Iunie 6, 2013 la 1:18 pm

    Toti care am facut oleaca de psihologie stim sa manipulam oamenii.Dar tu rea ? Te stiu prea bine …si eu am folosit metodele astea ,partea futere ca au mers.

  2. 2 d3vilbabe Iunie 6, 2013 la 11:09 pm

    Ce rost ar avea daca nu ar merge?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


