Cum iti dai seama ca te transformi in pedofil:

-Iti mai iau o bomboana, ca vreau sa agat un copil cu ea.

2 Responses to “Cum iti dai seama ca te transformi in pedofil:”


  1. 1 EsCa Iunie 3, 2013 la 11:37 am

    Faza era cu alea 2 fete si pedofilul …Ca zicea omul ,fetele ,daca va dati tricoul jos va dau o bomboana .Dupa 2 min ….daca va dati jos fustitele va dau alta bomboana ….La care una zica : Ba ,pana ne fute asta murim de diabet :))

  2. 2 d3vilbabe Iunie 3, 2013 la 2:34 pm

    :)) Tot de bancul asta mi-am adus si eu amnte dupa ce am realizat ce-am zis.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


