Ca sa ma simt eu bine:

Re: from Oana Simionescu to 1 recipient

Hai, mai, ca doar nu ti-am luat painea de la gura, cand am scris alea, nu?:)) Repet: tocmai pentru ca bocancii mei sunt educati, doar am adus aminte si nu am povestit. Povestea urma in momentul in care se sarea iar calul cu nesimtirea. Dar uite, cu vorba buna si nasul jos, m-ai convins, pentru ca stim amandoua ca nu-s atat de a dracu’ pe cat vreau sa par si nici nu tin ranchiuna. Posturile si comentariile trec in draft ca, in momentul in care iarasi se sare calul, sa iasa iar la iveala.
Ti-am spus, n-am nevoie nici de scuzele si nici de explicatiile tale. Doar am mentionat ca vorba buna aduce alte rezultate. In plus, cunostinte comune de familie, la care eu tin mult, m-au rugat sa fiu mai impaciuitoare si sa le sterg. In continuare, insa, simt un iz de amenintare si iar nu-mi place, da’ ma fac ca nu vad.
O viata frumoasa iti doresc.

5 Responses to “Ca sa ma simt eu bine:”


  1. 1 EsCa Mai 31, 2013 la 9:47 am

    :)) Cand o femeie iti ureaza „O viata frumoasa” ,de fapt se citeste „sa arzi in iad „:))

  2. 2 d3vilbabe Mai 31, 2013 la 1:52 pm

    Esti tu rau si nu intelegi femeile.

  3. 3 EsCa Iunie 1, 2013 la 9:43 am

    Cine naiba intelege femeile ???


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


