De ce nu e ok sa crezi in testele de inteligenta de pe net.

Se face ca noi avem anunturi peste tot. E o noua metoda de promovare de-a mea, gandita pe marginea patului, cand ma trezeam si-mi stergeam puchinii: „Ma, am chef azi sa fie AC-ul prezent peste tot. Te duci pe nu stiu ce site, dai de AC. Te duci pe forum, dai de AC. Te duci la buda, vezi pe ziarul de-l citesti AC.”

Si peste tot, anuntul are un titlu simplu, vizibil, de tipul „Cautam proiect”. Adica sa se inteleaga ca noi vindem servicii, nu angajam redactori.

Iar daunazi, am primit doua mail-uri cu CV-uri care „raspundeau anuntului”. Ca sunt si oameni mai… prostuti pe lumea asta, care nu inteleg un mesaj simplu, stiu. Dar cand iti vine un cap de C.V care arata ca-n poza de mai jos, parca intelegi, acum, de ce toata lumea se simte desteapta cand, in mod sigur, nu prea e…

untitled2

Scris cu portocaliu, sa fie. Adica da, suntem mai destepti decat 95% din populatie, da’ nu reusim sa intelegem un mesaj simplu, cum ar fi.

Iar morala e: sa nu va luati dupa testele de inteligenta facute pe net ca uite cum voi va simtiti printese in urma lor si, de fapt, sunteti doar broscute oracaind…

Si intrebarea: de ce ti-ai pune testul de inteligenta primul intr-un C.V?! In viata mea nu am pus testul de intleigenta in C.V. Am pus unul profesional, de personalitate, ca e mai important decat inteligenta. Ca degeaba am eu iq de 140+ daca eu sunt antisociala si seful cauta pe cineva cu care sa poarte discutii la cafea, nu?

 

3 Responses to “De ce nu e ok sa crezi in testele de inteligenta de pe net.”


  1. 1 EsCa Aprilie 9, 2013 la 1:43 pm

    Si eu am 145 si sunt antisocial ,dar nu vad problema :))
    P.S. Never ever nu am pus iq in un cv.

  2. 2 Laura Aprilie 10, 2013 la 9:56 am

    să fie acolo. cu cât mai multe pagini, cu atât mai bine, să părem deștepți. :))) bună asta.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


