Cum ne gasim jumatatea ideala?

Pentru ca stiti, doar, cat de experta in relatii perfecte sunt, asa ca-mi si permit sa dau sfaturi. Pun doar partea mea de discutie, deoarece nu cred sa primesc acordul celeilalte persoane pentru a ei si oricum se intelege despre ce vreau eu sa discut:

d3v: Pai sa nu generalizam, stiti doar ca e greseala de logica. sunt multi altii care nu-s asa
d3v: Eu am intalnit oameni curajosi, inteligenti, cu personalitate si coloana vertebrala
d3v: Rari, intr-adevar, dar si inainte erau rari
d3v: Si extrapoland, daca umblam printre vasilici, e normal ca numai vasilici sa gasim.
d3v: Nici eu nu ma refer la generatia mea, ma refer in general
d3v: Acum 100 de ani erau boieri si iobagi. Iobagii erau vasilici, in mare parte, boierii mai bine educati. Existau, in fiecare clasa, si oameni care sa incalce regula asta
d3v: Daca ea isi cauta Printul printre muncitorii de santier, care-i sansa sa-l gaseasca pe Romeo acolo?
d3v: Asta incerc eu sa spun si in mod sigur nu ma refer la copii: ca daca vrem romantici ne ducem intre poeti, daca vrem inteligenti ne ducem intre intelectuali, daca vrem puternici ne ducem la tara
[Si daca vrem de caracter? Mergem pe luna…]
d3v: Cel mai probabil, dar asta nu e vina lor… La fel de dese sunt si femeile fara caracter.

0 Responses to “Cum ne gasim jumatatea ideala?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


