Si o intrebare

Sau mai multe, de fapt.

Din ce in ce mai des mi se spune cu ton de repros ca „vorbesc din carti”.  Partea funny e ca eu nu spun nimic din carti, spun din viata, doar am un vocabular mai bogat si fac deductii logice mai multe. Defect al meseriei si al hobby-urilor. Acum:

1) E atat de „rau” sa vorbesti din carti?

2) Si-atunci cartile de ce mai sunt scrise?

3) Si daca a avea un vocabular bogat e atat de rau, oar a te reduce la „uga-buga” o fi foarte bine?

4) Care-i gradul de educatie din tara asta de aud atat de des replica asta?

5) Si daca lucrurile sunt atat de drastice cum imi par mie…  Eu cu cine votez..?

 

 

6 Responses to “Si o intrebare”


  1. 1 ... Martie 14, 2013 la 1:41 am

    Parerea mea e ca un om cu un vocabular dezvoltat si care citeste mult e de admirat. Admir enorm oamenii de genul si sincer daca as putea avea cat mai multi prieteni asa as fi fericita pentru ca sincer chiar ai cu cine si despre ce vorbi (asta binenteles nu se aplica in cazul persoanelor care cu prietenii vorbesc despre „ai vazut ce c*r are aia?” sau „Romania e un mare ca**t”)
    In ceea ce priveste cartile as zice ca sunt inventia cea mai buna a tuturor timpurilor. Nici televizorul, nici internetul nu ne vor da niciodata ceea ce poate da o carte (aici binenteles lumea va incepe sa zica „in ziua de azi gasesti de toate pe internet”)
    Daca vrei sa votezi… mai bine candidezi tu, poate asa mai avem o sansa. Daca insa vrei sa alegi intre trantorii aia de zic ca conduc tara atunci nu am nici cea mai vaga idee.

  2. 2 d3vilbabe Martie 14, 2013 la 1:44 am

    Multumesc! :))

    Faza cu „Eu cu cine votez” e din O scrisoare pierduta. Eram ironica, citand o fraza dintr-o carte.😛

  3. 3 ... Martie 14, 2013 la 1:53 am

    Da, faza aia o stie tot poporul. Vrem, nu vrem ni se baga pe gat in scoala. Sau na, poate noilor generatii le-au schimbat programul, nu stiu, nu m-am interesat.

  4. 4 EsCa Martie 14, 2013 la 9:36 am

    Sa scriem o anonima si sa o semnam toti .
    P.s.Da ,o sa ajungeti ca in Congo ,daca nu vorbesti de dusmani/bani/femei/sa moara toti …nu te asculta nimeni.

  5. 5 d3vilbabe Martie 14, 2013 la 4:39 pm

    „o sa ajungeti”, ce sa spunem, domnul Esca, alta mancare de peste decat romanii. :)) Da’ e chiar frustrant sa ti reproseze incontinuu fie ca faci pe superiorul, fie ca vorbesti din carti, doar ptr ca iti exprimi o parere altfel decat „sa mor io, frate, daca nu” :-<

  6. 6 EsCa Martie 14, 2013 la 10:20 pm

    Been there ,done that .Toti patim la fel ,adica aia 1%


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


