Crunta realitate

d3v: pe masura ce citesc mai multe posturi pe forumul *****, imi dau seama ca noi, de fapt, nu scriem pentru publicul *****. pentru ca e plin de proaste:/
M: :))
M: foarte posibil, inca nu am apucat sa ma uit pe forum
d3v: daca nu vrei sa-ti distrugi speranta in umanitate, nu te uita!

Asa, ca de ziua femeilor.

Si-o alta:

d3v: da, si asta e drept… imi cer scuze ca nu am reusit sa-l fac mai bine, stiti cum e, fiecare cu stilul lui si, daca al meu nu e cu sarbatorile, nici nu stiu ce sa spun, n-am un vocabular format in sensul asta. mai bine ma rezum la lucruri mai putin romantice
C: recunosc ca nu ma asteptam
d3v: da, mai bine imi cereati un articol despre meciul steaua – chelsea, ca aveam mai multe sanse…

1 Response to “Crunta realitate”


  1. 1 Mariuca Asavoaie Martie 9, 2013 la 9:27 am

    M-am uitat si eu fugitiv acum, imi aduc aminte ca l-am citit si cand eram insarcinata si m-am panicat din cauza prostiilor pe care le-am observat pe mai multe forumuri, nu numai pe asta…

    Dar asta este, dupa cum scriam in multe articole, sfaturile „dupa ureche” sunt cele mai proaste sfaturi pe care le putem avea, dar nah, exista si unele exceptii, prea putine din pacate.

    Ce sa-i faci cu dezinformarea? Multe persoane, mai ales mame, prefera sa citeasca multe pagini dintr-un forum decat sa citeasca un articol bazat pe lucruri adevarate, iar copiii sunt cei care au de suferit😦

    Pe de alta parte, noi ne facem treaba, facem research si scriem lucruri adevarate si testate (cu rezultate pozitive). Macar cu asta ma simt multumita.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


