Nu am, nu dau, nu vreau!

E sesiune!

Ca niciodata, am teme si cursuri cat pentru toti anii de invatat!

Am cateva proiecte la care e atat de mult de munca de nici nu stiu cand pot sa dorm chiar de le am doar pe ele. 

Am renuntat la redactorii neseriosi, am ramas doar cu 4 seriosi, da’ inceti – well, cred ca munca buna cere timp…

Am avut un webdesigner de mai bine nu-l aveam si, colac peste pupaza, nu mai gasesc nici unul care sa se priceapa la ce vreau eu sa fac. Si dau numai peste „seriosi” din astia: „da, se face” si a doua zi nu mai aud nimic de ei. E ceva cu astia de lucreaza in partea asta de New Media – probabil e de la faptul ca toti se cred prea destepti si zei, da’ le e frica sa spuna „nu stiu”/”nu vreau”/”nu pot”. Drept urmare, invat php si imi readuc aminte de acum 10 ani de html. Se misca, da’ se misca greu. Las’ ca am sa stiu eu. Moara Gigel, fac munca de-o echipa si-un sef, ca asa-i frumos. Ca rezumat, am un client pissed off, o mie de draci pe oamenii iresponsabili si am invatat o platforma noua de commerce. Da’ mai am de invatat.

Si ca sa fiu un Sagetator veritabil, am mai luat un proiect! Haha. Ca doar nu sunt boss adevarat pana nu trag de oameni ca de hotii de cai. oameni care cedeaza si tot eu raman sa le fac. :)) Si mai am in plan sa mai iau unul.

Si doi clienti mi-au intarziat cu plata si mi-au dat toate planurile peste cap, inclusiv pe cele B, C, D, E, F si G, astfel incat si aia 4 seriosi de mai sus sunt pissed off pe mine si ma ameninta cu greva. Ca doar n-am sa tai de la impozite si facturi, tai si eu de la oameni fizici, ca mizez pe faptul ca eu i-am inteles odata. Mizez prost, desigur. Si ca sa fie viata si mai dulce, pe mine nu ma anunta nimeni cand tre’ sa platesc impozitele. Nici macar constientul, ca in bula mea, aici, problemele astea mi se par atat de departe ca uit usor de ele. But I will handle them. Ca daca trebuie, trebuie…

Si am niste rahaturi de examene – ca ele-s prioritatile in momentul asta, de nu inteleg nimic. Pentru ca nu-mi place si mie, daca nu-mi place ceva, pai nu reusesc sa invat si gata. Si licenta, da’ de asta chiar nu mai am timp.

Dus? Mancare? SOMN?! Mneah, in alta viata.

Asa ca dragii mei, prezentandu-va situatia si cantitatea de stres (de-acum anxietate) care apasa pe umerii mei, sper ca intelegeti ca, in perioada asta, exist la minimul posibilitatii. N-am telefon, n-am mess, n-am gura, n-am nimic. Nici timp n-am macar, de unde restul mofturilor? Nu e ca vreau eu, ca daca ar fi dupa mine oh, ce dulce ar fi momentul. Sunt plina de intentii bune, aproape dau pe dinafara si-i molipsesc si pe ceilalti. Da’ in perioada asta nu le vedeti din cauza cearcanelor, pe cuvant de soim al patriei.

Asa ca live with it, ca eu mai bine de atat nu am ce face.

1 Response to “Nu am, nu dau, nu vreau!”


  1. 1 Alex`andra Februarie 2, 2013 la 9:13 am

    welcome in the club :)) glad to be overwhelmed together :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


