Si incheiem subiectul

Pentru ca nici nu l-am inceput.

untitled1

Sa va ajut cu link-ul: aici. Si are si un link in blogroll, pentru ca, de departe, e cea mai de bun gust, matura si pertinenta reactie pe care am vazut-o de cand Anne Marie si-a publicat articolul atat de intens dezbatut de grija altora.

4 Responses to “Si incheiem subiectul”


  1. 1 chrisdunny Ianuarie 18, 2013 la 8:33 pm

    Nici nu inteleg de ce mi-ai sters numele, tot ce trebuie sa faca ca sa-mi afle numele este sa intre pe profilul tau de facebook sau sa citeasca like’ul.

  2. 2 d3vilbabe Ianuarie 18, 2013 la 8:45 pm

    Pastrez dreptul la intimitate. 🙂 Doar vreo 5-6 cititori de blog imi sunt prieteni pe facebook :)) Ti-am pastrat tie decizia daca sa dezvalui sau nu, ca asa-i frumos.

  3. 3 chrisdunny Ianuarie 18, 2013 la 8:47 pm

    Ca m-am gandit mai bine, ar trebui sa-ti multumesc ca m-ai facut faimos :)))

  4. 4 d3vilbabe Ianuarie 18, 2013 la 9:08 pm

    Secretara preia cadoul de multumire. :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


